Vilket väder!

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Fyfan.. sitter på jobb iHBG och slutar snart. Jag har kört hoj hit och nu tittar man ut genom fönstret! DET PISSREGNAR och jag kör till Malmö!!!! :mad:

Fan va lessamt väder det är! Och vilken pissmusik det är på radion, den ena fjollan efter den andre.. Håkan Hellström, Thomas Karlsson mm... *SUUUCK*

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Här i Göteborg är det som om någon där uppe står och häller ner vatten :mad: Tackar fan för att jag kör bil idag.

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Känns LITE lättare att vara utan kort en så'n här dag, men även jag unnar alla andra bättre väder en det här skiten!!

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Kongo skrev:
Känns LITE lättare att vara utan kort en så'n här dag, men även jag unnar alla andra bättre väder en det här skiten!!
Jo, fyfan.. det är mer än hojåkare sp, njuter av vädret! :(

Det blir inte bättre av att dom spelar de positiva "The Cure" på radion! Ska gå och hänga mig på lgret tror jag... :)

rougie

Smile you just got fucked 4 life!
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
1000RR Repsol Replica
Jävla skit väder! :4skrika :6surkart

Snart kommer väl nån från Norrland och säger det är sol och 25 grader varmt! :D

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
rougie skrev:

Att det är midsommarnatssol och 25 grader varmt!! :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
ChaosX skrev:
Fyfan.. sitter på jobb iHBG och slutar snart. Jag har kört hoj hit och nu tittar man ut genom fönstret! DET PISSREGNAR och jag kör till Malmö!!!! :mad:

Fan va lessamt väder det är! Och vilken pissmusik det är på radion, den ena fjollan efter den andre.. Håkan Hellström, Thomas Karlsson mm... *SUUUCK*
Pågatågen? ;)

Nae.. jag sitter 3km utanför hbg o kollar ut över sundet... ska igentligen till ölland(DK) idag, men de vetta fan i detta vädret... :(

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
ChaosX skrev:

Det är ett jävla skitväder här också... vet inte hur jag ska hinna med mina minst 1500 åkta mil denna säsong om vädret fortsätter såhär.... som tur är har jag ju inte börjat semestern ännu, jobbar sista dagen imorgon.... sen SKA det fanimig vara sol!

Annars kan det bli som för 3 år sedan, när det regnade precis hela sommaren, då fick jag nog, opch avbröt min semester efter 3 veckor.... kan ju fan lika gärna jobba som att sitta inne och stirra i regnet.. så spar man dagarna till ett annat tillfälle istället :D

När vi ändå pratar om fjollor... är det nån som har tänkt på va mycke fjollor de springer på stan nu förtiden ? Var på krogsvängen i lördags i karlstad, och jag vet inte hur många fjollor (av de manliga könet alltså.... :rolleyes:) jag såg med hockeyfrilla och en sjal runt halsen :zpy :skrämd

Är det så hos er också, eller är detta unikt för Karlstad :rodnar

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Jag kör hoj idag, men har mitt nya regnställ som jag fick nyligen. Riktigt skoj å köra i regn när man inte blir blöt faktiskt, känns gött å kunna trotsa vädrets makter. :)

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Ja, vädret suger sannerligen i Götet nu. :(

Men i helgen blir det fint, särskilt i Falkenberg!

/F. :)

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
PacMan skrev:
Jag kör hoj idag, men har mitt nya regnställ som jag fick nyligen. Riktigt skoj å köra i regn när man inte blir blöt faktiskt, känns gött å kunna trotsa vädrets makter. :)

Jak kör också hoj idag... fast det regnar inte så mycket just nu... men jag åkte även hoj till jobbet igår, då öste det ner, och i lördags åkte jag hoj i fullt rengställ... inte fan åker jag bil, när jag kan åka hoj :rock

Har dock inget riktigt regnställ ännu, utan använder ett par "vanliga" regnkläder över skinnstället.... ska dock köpa ett Arlen Ness regnställ (ett helt, inte delat..)

Ickeposörer kör även i regn :rock

Dessutom ska jag på mcträff imorgon, som håller på över helgen, fan va kul vi ska ha! :öl

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Jag har kört sedan hela vindern... Och nu när man ser fram mot värmen så.. :(

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ChaosX skrev:
Jag har kört sedan hela vindern... Och nu när man ser fram mot värmen så.. :(

Jag bara SKA köpa en enduro som andrahoj till hösten, jag kommer fan inte klara ytterligare en vinter utan att få åka hoj :eek:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Mattiaz skrev:

Ickeposörer kör även i regn :rock

Jajamenn! Nyttigt att lära sig köra även om vägen inte e snustorr oxo. Tror man får bättre flyt i körningen då. :fakta

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
rougie skrev:

Jajamen här har vi kanonväder, igårkväll när jag var ute och tränade var det 23 grader, vid 21 tiden. HEJA NORRLAND!!! :rock

Henken

Guest
17.5

vid 05.30 imorse..nu flyter jag bort snart..måste...ha.... :öl

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
PacMan skrev:
Jajamenn! Nyttigt att lära sig köra även om vägen inte e snustorr oxo. Tror man får bättre flyt i körningen då. :fakta
Jo.. eller rättare sagt tvärtom... Mna har bättre koll på hojen, väglaget och vägen när man kör mycket i skog och gnes...

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
Körde oxå hoj till jobbet ida, vädret såg tveksamt ut, men va ska man göra om man inte har bil eller vägrar sätta sej på en buss ?? efter någon timme på jobbet hör man ett jäkla klonkande på rutorna, ruller upp o visst fan spöregnar det :mad: ja e sugen på o ta en lång o fin kvällsrunda ida :(

Snart e ju "sommaren" slut, de räcker med regn nu!!! :fakta

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
*snyft* nu har de varit uppehåll ca en halvtimme o nog fan börjar de pissa igen, vill inte tänka på hur min älskling mår där nere, hon kommer aldrig vilja köra hem me mej :( (Hon tycker inte om o köra när hon e blöt)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...