ChaosX skrev:
Fyfan.. sitter på jobb iHBG och slutar snart. Jag har kört hoj hit och nu tittar man ut genom fönstret! DET PISSREGNAR och jag kör till Malmö!!!!
Fan va lessamt väder det är! Och vilken pissmusik det är på radion, den ena fjollan efter den andre.. Håkan Hellström, Thomas Karlsson mm... *SUUUCK*
Det är ett jävla skitväder här också... vet inte hur jag ska hinna med mina minst 1500 åkta mil denna säsong om vädret fortsätter såhär.... som tur är har jag ju inte börjat semestern ännu, jobbar sista dagen imorgon.... sen SKA det fanimig vara sol!
Annars kan det bli som för 3 år sedan, när det regnade precis hela sommaren, då fick jag nog, opch avbröt min semester efter 3 veckor.... kan ju fan lika gärna jobba som att sitta inne och stirra i regnet.. så spar man dagarna till ett annat tillfälle istället
När vi ändå pratar om fjollor... är det nån som har tänkt på va mycke fjollor de springer på stan nu förtiden ? Var på krogsvängen i lördags i karlstad, och jag vet inte hur många fjollor (av de manliga könet alltså....
) jag såg med hockeyfrilla och en sjal runt halsen
Är det så hos er också, eller är detta unikt för Karlstad