Vill du bli en RR sponsor!

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
En kille från Sundsvall, numer bor han i Värmland söker sponsorer. Allt av intresse. Han kör åt Suzuki stallet på en gsxr 600 och tror på goda chanser. Kan vara nåt för ert företag, givetvis får man friplåtar till tävlingar mm .

Maila mig vid intresse så ska ni få all info. som behövs, och killar, visst fan är det kul att stödja hårt satsande mc entusiaster som genomför många av våra egna drömmar som inte blev av? För några lappar så syns vi i tv 4 mm, både på buss och båge.

Hoppas att ni rycker tag i chefen (om inte det är du själv..) och skriker. JAG VILL SE PÅ ROAD RACING!! Kanske kan det vara en kul grej med personal eller varför inte som representation för kunder etc. Premiär i Mantorp i Maj!! Hoppas vi ses där

/ Pappsen

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Kom igen nu alla motorcykel älskare! Lätta lite på marknadsförings lädret! Ni får mycket för 5000sek, hör av er så ska ni få mer info. Skit kul ju att synas på detta lite annorlunda vis och samtidigt stödja en entusiast, eller?

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Eller så går finansiärerna in under RR-förare på forumet och väljer ut nån där som dom tror på. Inte så troligt utan man får nog jaga själv.
Lycka till, men jag tror nog inte att man får nån spons genom att låta nån annan tigga åt en på ett öppet forum, men det kan ju lyckas. Varför presenterar sig inte denna kille från sundsvall på detta forum med meriter och mål?

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Försöker att få in informationen jag har om dess målsättning men det är för stort, tänkte därför att jag kunde maila direkt till dem som ser ett intresse?! De har en egen sida, och jag är ingen data kunnig kille, jag är heller ingen höjdare på marknadsföring men lovar att föraren är än sämre, han kan bara köra båge han ;) bättre han kan koncentrera sig på det, inte vet jag som en glad amatör.

Jag gör detta för att jag tycker det är kul att hjälpa till utan att tjäna kulor utan bara för jag vet att det jag gör hjälper honom och teamet. Tips är naturligvis välkommet.

Han kör heller inte för att tjäna pengar utan av ren entusiasm.
Handlar heller inte om tiggeri, man får faktiskt skitbra reklam till en skitpeng samtidigt som man gör en god gärning. Inte illa om du frågar mig.

micke_gbg

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
busa
Jag sponsrar hellre mig själv, :D det är ju halva försäkringen.
Helt plötsligt så betalar jag bara 5000kr/år, med min sponsorhjälp. :tummenupp

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
micke_gbg skrev:
Jag sponsrar hellre mig själv, :D det är ju halva försäkringen.
Helt plötsligt så betalar jag bara 5000kr/år, med min sponsorhjälp. :tummenupp

Så bra då att du löst det så fiffigt. hoppas vi kan se dig och din sponsor i Tv 4 och i Em tävlingar framöver.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...