Gör då som visas här under "Modify Inlet Manifold": http://www.dtr125.net/tuningnewer.htm
Ta också bort powerboxen, och plugga hålet efter den med ett r6 batteri (AA). Det passar perfekt.
Jag skar bort min "gummiflärp" och tog bort "powerboxen", och resultaten blev en märkbart piggare hoj. Reagerar mycket bättre när jag ligger i tex 70km/h å vrider fullgas. Jag kan varmt rekommendera detta, det FUNGERADE JÄTTEBRA PÅ MIN!
JAG TAR INGET ANSVAR OM DU KLANTAR DIG ELLER FÅR DÅLIGT RESULTAT!!
Min hoj är en DT125R-1990...
Ta också bort powerboxen, och plugga hålet efter den med ett r6 batteri (AA). Det passar perfekt.
Jag skar bort min "gummiflärp" och tog bort "powerboxen", och resultaten blev en märkbart piggare hoj. Reagerar mycket bättre när jag ligger i tex 70km/h å vrider fullgas. Jag kan varmt rekommendera detta, det FUNGERADE JÄTTEBRA PÅ MIN!
JAG TAR INGET ANSVAR OM DU KLANTAR DIG ELLER FÅR DÅLIGT RESULTAT!!
Min hoj är en DT125R-1990...