Vill du hyra lägenhet i andra hand?

• Thread starter Thread starter Dropdead
  • Start date Start date

Dropdead

Guest
Jag skall flytta till en större lägenhet och tänkte ta tillfället i akt för att se efter om det finns någon därute som vill hyra min nuvarande lägenhet i andra hand. Jag är inte intresserad av att ha tillbaka lägenheten sedan, så stora chanser finns till eget kontrakt när hyrningsperioden har gått ut.

Lägenheten är en tvåa på 54 kvm som är belägen i södra kortedala. Fiberbredband, två franska balkonger och en vanlig, kabel-tv, badkar, stort kök. Nyrenoverat i sovrum med nyspacklat samt nymålat tak och nya tapeter, nymålat i badrum samt tak i vardagsrum. Lägenheten ligger fint i hörnet av huset och det finns inga störande grannar eller några som är hysteriska utifall att man skulle låta lite emellanåt. (Gubben under måste vara nästintill döv...:rolleyes:) Säkerhetsdörr (som ger rabatt på hemförsäkringen och är ljudisolerande åt båda håll), portlås.
Till stan tar du dig smidigt med tre spårvagnar på mindre än en kvart.

Hyran ligger på 3692 kr inklusive parkering, men den går ju att säga upp och isf blir hyran ca 135 kr billigare. Det finns även garage tillgängliga om man hellre skulle vilja ha det.

Jag behöver veta med det snaraste om det finns någon intresserad, då jag i annat fall tänker säga upp lägenheten nästa vecka.

Någon som vet något?
Jag nås på pm eller mail för vidare info.

/Anna

Jag skall flytta till en större lägenhet och tänkte ta tillfället i akt för att se efter om det finns någon därute som vill hyra min nuvarande lägenhet i andra hand. Jag är inte intresserad av att ha tillbaka lägenheten sedan, så stora chanser finns till eget kontrakt när hyrningsperioden har gått ut.

Lägenheten är en tvåa på 54 kvm som är belägen i södra kortedala. Fiberbredband, två franska balkonger och en vanlig, kabel-tv, badkar, stort kök. Nyrenoverat i sovrum med nyspacklat samt nymålat tak och nya tapeter, nymålat i badrum samt tak i vardagsrum. Lägenheten ligger fint i hörnet av huset och det finns inga störande grannar eller några som är hysteriska utifall att man skulle låta lite emellanåt. (Gubben under måste vara nästintill döv...:rolleyes:) Säkerhetsdörr (som ger rabatt på hemförsäkringen och är ljudisolerande åt båda håll), portlås.
Till stan tar du dig smidigt med tre spårvagnar på mindre än en kvart.

Hyran ligger på 3692 kr inklusive parkering, men den går ju att säga upp och isf blir hyran ca 135 kr billigare. Det finns även garage tillgängliga om man hellre skulle vilja ha det.

Jag behöver veta med det snaraste om det finns någon intresserad, då jag i annat fall tänker säga upp lägenheten nästa vecka.

Någon som vet något?
Jag nås på pm eller mail för vidare info.

/Anna

Kolla med Robertzon...... Han e sugen på att flytta in vet jag... :tummenupp

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back