Thundercat skrev:Fick det här på hotmailen förut...
kajlyl skrev:Hade inte tackat nej till en "game over" tröjja
Chris Husky skrev:Vem fan skulle vilja stöda Bush?
goodfella skrev:
goodfella skrev:Jag tvivlar på att han är vald av 24%.
Såklart hade det varit bättre om de väntat tills FN gett klartecken, men tyvärr är ju krig också det enda språk som killen i mustaschen förstår.
Har pratat med flera Irakier och de är glada att USA går in. Det enda tråkiga med det hela är ju de civila förlusterna.
K-Micke skrev:Jag är iaf glad att Hitler slogs ner med våld.
Chris Husky skrev:Även fast det hade varit möjligt att lösa konflikten fredligt och istället fått honom framför en domstol?
Där har du fel. Jag har läst 20 p Freds och konflikkunskap på Lunds Universitet men förstår ännu inte att det alltid är fel att gripa in med våld. Det krävs kanske 40 eller 60 poäng för det. Hur många poäng har du läst i ämnet?Chris Husky skrev:...har man studerat det minsta lilla konfliktlösning (t.ex. Gandhi) så förstår man hur fel det är att gripa in med våld...
Chris Husky skrev:Vem fan skulle vilja stöda Bush?
Bingo skrev:Där har du fel. Jag har läst 20 p Freds och konflikkunskap på Lunds Universitet men förstår ännu inte att det alltid är fel att gripa in med våld. Det krävs kanske 40 eller 60 poäng för det. Hur många poäng har du läst i ämnet?
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari