Vill du vara med och utveckla UMCC:s hemsida?

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Hallå alla!

Som säkert alla märkt har uppdateringarna på klubbens hemsida varit ganska få på sistone...detta har berott på att jag själv inte har haft orken att utveckla sidan som förut. Det jag skulle vilja är att alla med intresse att vara med och utveckla/skriva/posta bilder mm (helt enkelt alla som kan tänka sig att hjälpa till) skriver här eller hör av sig till mig.

Klubben ska givetvis ha en levande hemsida fastän det mesta av snacket sköts via detta forum.

Så alla ni som kan tänka er att hjälpa till på nåt vis...HOJTA TILL :tummenupp

zike

REAL MEN WEAR PINK
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Rätta
cbjorkman skrev:
Så alla ni som kan tänka er att hjälpa till på nåt vis...HOJTA TILL :tummenupp

Jag börjar med att presentera mig. Mitt namn är Michael, bor i Vännäs och tog tungt kort med begränsning i somras. Jag kör en Suzuki GSX600F -98 och ibland också en äldre GSX400F. Har ännu varken blivit medlem i klubben eller tittat förbi.

Har ett företag där jag mestadels gör interaktiva hemsidor åt andra verksamheter. Om jag får tid över skulle jag kunna snickra ihop en enklare dynamisk sida med en administrationsdel där medlemmar själva enkelt skulle kan lägga in texter, bilder osv på sajten. Men som sagt, har lite mycket att göra just nu. Kan höra av mig lite framöver om ni tycker det låter intressant.

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
zike skrev:
Jag börjar med att presentera mig. Mitt namn är Michael, bor i Vännäs och tog tungt kort med begränsning i somras. Jag kör en Suzuki GSX600F -98 och ibland också en äldre GSX400F. Har ännu varken blivit medlem i klubben eller tittat förbi.

Har ett företag där jag mestadels gör interaktiva hemsidor åt andra verksamheter. Om jag får tid över skulle jag kunna snickra ihop en enklare dynamisk sida med en administrationsdel där medlemmar själva enkelt skulle kan lägga in texter, bilder osv på sajten. Men som sagt, har lite mycket att göra just nu. Kan höra av mig lite framöver om ni tycker det låter intressant.

Det låter lysande :tummenupp

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...