Vill få av mig mitt ställ

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
Kör med ett delat Arlen Ness-ställ och när det är som idag, varmt, så klibbar det rätt bra på benen under knäna.
Hur göra för att smidigast ta sig ur det?
När jag hållt på en stund ser jag ut så här----> :mad: som sen övergår till det här----> :huvet

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
jag brukar ha problem med att få av mig överdelen. kom fram till att när man väl lyckas möta händerna bakom ryggen så är det bara dra av skiten den vägen :tummenupp

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
när du fått av dig överdelen så kan du börja trycka ner knäpuckarna för att till slut ställa dig på det som du kan komma åt av andra byxbenet så får du slita dig loss. Kan vara riktigt knivigt att få av sig överdelen. :hihi

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
Yamaha_Tobbe skrev:
2145227 jag brukar ha problem med att få av mig överdelen. kom fram till att när man väl lyckas möta händerna bakom ryggen så är det bara dra av skiten den vägen :tummenupp

Vet inte om benen släpper bara föra att händerna kan mötas bakom ryggen :hihi

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
Olof.B skrev:
2145263 Häll i lite glidmedel, erkänn att du har en flaska i byrålådan :)

Okay du fick mig. Och när den tar slut så finns ju alltid lite matolja att ta till vara på. :)

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Det handlar bara om motivation! :fakta Hitta en glad å villig brud, å få henne att lägga sig naken i din säng, då ska du se att det inte är några problem att få av sig stället :D

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Licious skrev:
2145222 Kör med ett delat Arlen Ness-ställ och när det är som idag, varmt, så klibbar det rätt bra på benen under knäna.
När jag hållt på en stund ser jag ut så här----> :mad: som sen övergår till det här----> :huvet

delat ja, tänk oss som kör helställ :3freak

har 30.1 grader inne och 28.4 utanför funderar på att ta en tur, tror jag får ladda med 1 liter vatten först :3freak

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
Hoztic skrev:
2145293 Det handlar bara om motivation! :fakta Hitta en glad å villig brud, å få henne att lägga sig naken i din säng, då ska du se att det inte är några problem att få av sig stället :D

Inte så jävla lätt om stället luktar gammel röten svett. Förmodligen inget bra ragningsknep.

Jezqio

Coca-Cola skall drickas ur burk!
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
Honda Africa Twin -93
Har fått rådet att dra (nedåt då förståss) i knäskydd/skenbensskydd om ett sådant finns. Underlättar mer än vad man tror :tummenupp

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
HAr ni inte sett Vänner avsnittet när Ross skulle ta av sig sina coola skinnbraller hemma hos nån flamma??

Barnpuder, vatten, handkräm, tvål etc etc...

Bara att hitta sin kombination liksom.

Jag har helställ. Bara ta på och sen får det sitta tills vintern kommer... :D

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Licious skrev:
Kör med ett delat Arlen Ness-ställ och när det är som idag, varmt, så klibbar det rätt bra på benen under knäna.

Som någon sa, använd underställ! Jag kör själv i helställ och använder inte jag en långärmad t-shirt och underställsbyxor så sitter jag fast. Även om det är lite varmare så är det värt det när man ska ta av sig det.

spinnanders

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
01
Licious skrev:
2145222 Kör med ett delat Arlen Ness-ställ och när det är som idag, varmt, så klibbar det rätt bra på benen under knäna.
Underställ fungerar super :tummenupp

Olander

Olander
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
CRF 450 X / R1
Licious skrev:

UNDERSTÄLL :yoparty

Gick med
10 Nov 2005
Hoj
Yamaha FZR 600 91 V&H
Hoztic skrev:
2145293 Det handlar bara om motivation! :fakta Hitta en glad å villig brud, å få henne att lägga sig naken i din säng, då ska du se att det inte är några problem att få av sig stället :D

baserar du det på egna erfarenheter? :hihi

Licious

Själv e bäste dräng
Gick med
29 Jun 2005
Hoj
Suzuki DR650 -97
HMM var det nån som sa underställ.:hihi
Det verkar annars som om det kan fungera det får nog bli så, om jag antingen hittar i garderoben eller köper ett.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!