Vill ha bort oönskade pop upp sidor

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Jag får upp oönskade sidor på skärmen och jag vet inte hur jag ska få bort dem, har provat att söka efter namn och innehåll men får ingen träff, hur gör jag för att få bort skiten och vart kommer dem ifrån, det står b.l.a microsoft explorer i ramen, HJÄLP!

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
t-rex skrev:
1. Sluta surfa på de där sidorna du ändå inte får surfa på för din mamma.
2. www.opera.com

Jag har ju inte varit in på dessa sidor! annnars hade jag förstått varför, det kommer även oskyldig reklam från samma ställe dem irriterar men dessa störs man av.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Pertan skrev:
Jag har ju inte varit in på dessa sidor! annnars hade jag förstått varför, det kommer även oskyldig reklam från samma ställe dem irriterar men dessa störs man av.

Ehh, ok, de kommer även när du inte surfar? Kör Ad-aware och uppdaterat antivirusprogram. Sedan opera.com.

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
t-rex skrev:
Ehh, ok, de kommer även när du inte surfar? Kör Ad-aware och uppdaterat antivirusprogram. Sedan opera.com.
dem kommer när jag surfar men inte på dessa sidor och vad är Ad-aware och opera.com.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Adaware tar bort spyware och skit från din dator och opera är en browser där du själv väljer vad som skall visas. Tex kan du lätt ta bort pop-up fenomenet. Adaware hittar du på downloads.com, opera på... ja, du vet.

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Ta hem Avantbrowser. Det är en plugin till Explorer som gör att man slipper hundra Explorer nere i taskbaren. Den har en skitbra popupblockerare förutom att jag tycker att det är suveränt med en "tabbed browser". Testa - nästan alla jag känner som jag tvingat på Avantbrowser kör med den sen dess. Ingen adware eller liknande (det finns nån roboform som man kan välja ort i installationen sen ser man den aldrig mer).

Kör Ad-aware och Spybot och sen använder du avantbrowser i fortsättningen!

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
google toolbar, funker perfect,

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...