Ni vet säkert typ hur cykeln ser ut annrs titta min hemsida
Den har gått 790 mil!
1 ägare
års model - 00 uttagen - 01 aldrig anmärkning på besiktning och nydligen besiktad näst besiktning -07 eller nått sånt tror jag
Vill ja få ut så mycket som möjligt för den men vad tycker nu jag ska sälja den för?
Sånt som är gjort utöver org om man säger så:
Skriv gärna komentarer![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
edit
1 ägare ,års model - 00 uttagen - 01 aldrig anmärkning på besiktning och nydligen besiktad näst besiktning -07 eller nått sånt tror jag
edit nr 2 drivpaketet har inte rullat mer än max 100 mil , så det ser bra ut
Den har gått 790 mil!
1 ägare
års model - 00 uttagen - 01 aldrig anmärkning på besiktning och nydligen besiktad näst besiktning -07 eller nått sånt tror jag
Vill ja få ut så mycket som möjligt för den men vad tycker nu jag ska sälja den för?
Sånt som är gjort utöver org om man säger så:
Stålomspuna bromsslangar 500kr
Ebc sintrade HH belägg 500kr
Ny underdel bak ny skylt hållare 500 kr
Ny omnicasilad orginal cylinder 1500kr
Nytt kolv kit 1500 kr
Nytt dunlop sportmax 207 bakdäck 1500 kr
Nya kåpor runt om - enda liten skvank som finns är en repa på bakdelen när jag dragit över foten en gång men den är 1 cm lång
Infälda blinkers fram å mini bak 600 kr
Led dioder är allt å det är infält under 2 rör , 2 dioder bakåt , 2 strobolights i framlycktan 1500 kr
Kanske larm 1000 kr
Kan styra hur mycket hästar man vill ha från styret, många timmar bara[elektriker]
Exeon fram lampor [blått] +++
Såna där blink fjant grejer på luft niplarna 200kr
Istället för en lyckta på helljus har jag kopplat in båda ,många timmar
Cigguttag 100 kr
Cykeldator [Sigma något] 300 kr
Kofiber membran 400 kr
Ny "starkare" koppling alltså nya lammeler hårdare fjädrar ny tryckarm ny tryckplatta , vet inte en del
Har ingen olje behållare har tagit bort den för att vara säker, olje lampan tänds vid 8500 i stället
om det kan vara något eller när avgasporten är öppen
m nånga timmar
Ebc sintrade HH belägg 500kr
Ny underdel bak ny skylt hållare 500 kr
Ny omnicasilad orginal cylinder 1500kr
Nytt kolv kit 1500 kr
Nytt dunlop sportmax 207 bakdäck 1500 kr
Nya kåpor runt om - enda liten skvank som finns är en repa på bakdelen när jag dragit över foten en gång men den är 1 cm lång
Infälda blinkers fram å mini bak 600 kr
Led dioder är allt å det är infält under 2 rör , 2 dioder bakåt , 2 strobolights i framlycktan 1500 kr
Kanske larm 1000 kr
Kan styra hur mycket hästar man vill ha från styret, många timmar bara[elektriker]
Exeon fram lampor [blått] +++
Såna där blink fjant grejer på luft niplarna 200kr
Istället för en lyckta på helljus har jag kopplat in båda ,många timmar
Cigguttag 100 kr
Cykeldator [Sigma något] 300 kr
Kofiber membran 400 kr
Ny "starkare" koppling alltså nya lammeler hårdare fjädrar ny tryckarm ny tryckplatta , vet inte en del
Har ingen olje behållare har tagit bort den för att vara säker, olje lampan tänds vid 8500 i stället
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Skriv gärna komentarer
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
edit
1 ägare ,års model - 00 uttagen - 01 aldrig anmärkning på besiktning och nydligen besiktad näst besiktning -07 eller nått sånt tror jag
edit nr 2 drivpaketet har inte rullat mer än max 100 mil , så det ser bra ut
Last edited: