Vill se brudar på hoj!!

janoshki-jonaz

Guest
Skicka era bilder hit på endast tjejer som hojjar(måste motivera min tjej)

HELST från sporthoj.com o inte massa nakna brudar som poserar nu utan sån a som kan köra...
 

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Trosa
Hoj
URAL och en BMW1150
janoshki-jonaz skrev:
Skicka era bilder hit på endast tjejer som hojjar(måste motivera min tjej)

HELST från sporthoj.com o inte massa nakna brudar som poserar nu utan sån a som kan köra...


hahaha VILKEN DÅLIG URSÄKT motivera min tjej :tuttar , vad skulle du säga om hon vill se killar på hojjar :brinnerup .

Jag förstår man vill helst ha flera samtidigt , Lycka till :tummenupp
 

janoshki-jonaz

Guest
Nä men nu var det så här att tjejen klagade på att ja sitter på sporthoj för mkt...och då svarade jag"jaha men ja läser ju o tittar på lite hojjar o så ju"
Hon svarar:det e ju typiskt..bara massa mc kåta grabbar som sitter där o tävlar med vem som e värst..fy fan va barnsligt!Svarar då med" det finns faktiskt tjejer här inne oxo inte bara grabbar"
Hon: det e la som vanligt bara ngn kille på 16 bast som gjort ngn kul grej isf för ngra tjejer finns det säkert inte som sitter o kollar o läser om mc!

så därför togs denna tråd upp....

Tar inte så allvarligt på vad ni skrivit i början..det bevisar ju bara för tjejerna vilken nivå hjärnorna ligger på hos oss grabbar..
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ge mig en E-mailadress så ska jag banka in lite vett i tösabiten :fatta! :6surkart



Lena; som tjatade och åter tjatade på min sambo att han skulle bli medlem och nu :Bugar han marken jag går på :D

Har inte hunnit ta så mycket bilder än men denna visar på ett annorlunda sett att meka med bilar på..

Har "bott" i ett garage sedan barnsben. :tummenupp

Bild 2, jag o pojkarna
 
Last edited:

Kneedrag

Guest
Här är en bild på mig o min sambo + en bild på mig och MIN hoj.


Skaffa en annan brud eller så får hon respektera att du har roliga intressen. :yoparty :tummenupp

Och till din :7peta brud vill jag säga att det finns många tjejer här på sporthoj :fakta
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top