Är i nuläget mest inne på att köpa en CBR600F men vill höra vad ni har att säga om denna och några andra hojjar . Skriver inte nån årsmodell eftersom jag inte vet det, men pristaket blir väll 45 000:- för hojjen.
CBR600F
YZF-R6
GSXR-600 (kanske 750, vad vet jag än så länge)
Kawa Ninja - 600
Tänkte att inhandla en hoj mot kommande vintern såvidare inget mystiskt händer så att jag kan köpa den tidigare.
Har inte körkort för hojj och tänkte därför övningsköra med hojjen ett tag och sedan skriva terorin + köra upp.
Känns i nuläget som jag kommer att behålla hojjen ett tag så vad kan ni rekomendera som övningskörninghojj som även kommer användas ett bra tag efter lappen är i min hand? Kan tillägga att jag är 186 @ ~70Kg om någon har synpunkter på sittställningarna på hojjarna.
Anledningen till att pristaket är för att jag tänkte betala hojj, utrustning + försäkring på samma gång. Blir en riktigt stor summa när man räknar ihopp allt.
Utan att skena så kostar en CBR600F -99 33kkr i traffik helår på mig.
Så säg nu vad ni tycker om hojjarna, ska jag backa ifrån cbr600f eller?
CBR600F
YZF-R6
GSXR-600 (kanske 750, vad vet jag än så länge)
Kawa Ninja - 600
Tänkte att inhandla en hoj mot kommande vintern såvidare inget mystiskt händer så att jag kan köpa den tidigare.
Har inte körkort för hojj och tänkte därför övningsköra med hojjen ett tag och sedan skriva terorin + köra upp.
Känns i nuläget som jag kommer att behålla hojjen ett tag så vad kan ni rekomendera som övningskörninghojj som även kommer användas ett bra tag efter lappen är i min hand? Kan tillägga att jag är 186 @ ~70Kg om någon har synpunkter på sittställningarna på hojjarna.
Anledningen till att pristaket är för att jag tänkte betala hojj, utrustning + försäkring på samma gång. Blir en riktigt stor summa när man räknar ihopp allt.
Utan att skena så kostar en CBR600F -99 33kkr i traffik helår på mig.
Så säg nu vad ni tycker om hojjarna, ska jag backa ifrån cbr600f eller?