JT skrev:Är det någon som vet var man kan vinterförvara sin hoj i Sthlm området?
HansJ skrev:Kidnappar tråden lite, någon som har tips på skapligt billig och säker vinterförvaring, med mekmöjlighet, helst längs gröna linjen, typ Skarpnäck och inåt city?
/Hasse
Peter80 skrev:Tja!
Jag letar oxå... jag har hittat två bra alternativ.
alt 1. Nära st eriksgatan kostar 700kr/månad
ca 30 olika hojar. ganska trångt.
Alt 2. I Solna kostar 1000kr/månad
5-6 hojar jävligt seriöst och bra.
Hör av dig med PM om du vill ha kontakt info.
//Peter
:cornFürstenhoff skrev:Ring mig ang detta då vi inom mkt kort kommer att ha Stockholms säkraste/modernaste garage för motorcyklar inkl mycket bra mek möjligheter (verktyg & utrustningar finns i lokalen & ingår i priset).
Pris per plats 1200kr (max 8 platser) & ligger intill Globen!!
Patrik,
SWT Racing.
070-7430300
JT skrev:Är det någon som vet var man kan vinterförvara sin hoj i Sthlm området?
[- sNaIjK -] skrev:Den som har ALT1 håvar m.a.o in 21 lök i månaden. Faen jag & en brud delar garage mitt i stan & betalar 160/månad...
Kanske är lite dyrare i sthlm.
Jag pröjsar 500 kr/månaden här på Söder, men då står hojen fem våningar rakt under min lägenhet, bara att ta hissen ned och stå och smeka den om man har lust . Rätt mycket pengar för en liten ynka MC-plats utan mekmöjligheter, hur kommer det sig att du pröjsar halva priset på Kungsholmen? Orättvist!Nicke skrev:Jag har varmgarage på mitt på Kungsholmen för 250 kr/månad (mekar inte regelbundet och tror inte man får det heller egentligen). Ca 400 bara för förvaring låter svindyrt... Betalade 950 kr/mån ett kvarter bort förut och sista erbjudandet jag fick var 650 för MC-plats.
sgtpepper skrev:Jag pröjsar 500 kr/månaden här på Söder, men då står hojen fem våningar rakt under min lägenhet, bara att ta hissen ned och stå och smeka den om man har lust . Rätt mycket pengar för en liten ynka MC-plats utan mekmöjligheter, hur kommer det sig att du pröjsar halva priset på Kungsholmen? Orättvist!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|