Vinterförvaring i Uppsala?

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
KTM 990 SMR, KTM 450 SXF Motard, GasGas EC300
Jag har just varit och kollat på en hoj som jag troligtvis kommer att åka och hämta senare i veckan. Mitt problem är att då jag bor i lägenhet och saknar tillgång till garage. Är det någon som har tips på var man kan förvara hojen över vintern? Det brukar väl finnas en del som erbjuder förvaring av husvagnar och liknande som även tar emot hojar? Alla tips mottages tacksamt!

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Prova att sätta ut en annons i UNT. Vet att det finns en massa garage ute i det gamla tegelbruket i bergsbrunna. Men tyvärr så har jag inte någon info om hur man skaffar ett garage där. Någon annan här kanske vet?

Lycka till!

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Tackar för tipsen! Jag ska kolla med Sulas om de har plats för en hoj till och vad det kostar. I UNT hinner jag nog tyvärr inte få in någon annons i då jag troligtvis ska hämta hojen i helgen. Det blev rätt snabba bud...

Eventuellt kan jag ställa den i parkeringsgaraget under jobbet. Jag har sett att det är några som ställt sina hojar på outnyttjade ytor, t.ex. mellan pelare m.m.

Det är inte möjligtvis någon från UaRR som har en röd ZX-R med regnr BSZxxx som står i ett parkeringshus mitt i stan?

TFK

Ny medlem
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Kawa_RR skrev:
Jo det är det....Skyldig :)

Snygg hoj! Nu har jag parkerat min Hornet i samma garage. Företaget jag jobbar på har en hel del platser och jag hoppas att det inte är någon som börjar gnälla över att jag har Horneten där...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...