Krille-666
Trogen galning
Någon som vet om det finns en strypning på Yamaha Virago 125 eller går den bara allmänt dåligt?
rs-only skrev:Någon som vet om det finns en strypning på Yamaha Virago 125 eller går den bara allmänt dåligt?
NeO skrev:jaa du... Tror inte Viragon går så jäkla bra. Ring yamaha och kolla me dom.
/NeO
Jag skulle vara glad om den ändå hade 15 hästarBodoe skrev:Behövs det ens en strypning till de hojarna? Har de inte under 15 hk original?
rs-only skrev:Någon som vet om det finns en strypning på Yamaha Virago 125 eller går den bara allmänt dåligt?
Poffer skrev:Vaddå ska du byta en RS mot en Virago???
Eller e du bara allmänt nyfiken!?
Vastrix skrev:125cc 4T på bly går så dåligt, tyvärr. Det hade ju varit rätt kul om det fanns lite roliga 4T 125or
Poffer skrev:Jag e lite nyfiken på Sachen XTC eller va fan den heter.....men den kan ju inte hänga med 2 taktarna i.a.f........
Olle skrev:sachsen finns både som 4t och 2t, jag skulle solklart välja 2-taktaren... det ska va blårök efter en 125:a
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|