Rundik
Tusenkonstnär
Fick en liten ide' en dag när jag var ute och spankulerade om att kombinera en sur v-twin custom med lite svenskt 80-tals nostalgi kryddat med några high-tech prylar. Kollade runt i vanlig ordning på diverse annonssidor efter ett lämpligt objekt. Bestämde mig rätt omgående för att en virago 535 var det jag var ute efter, liten, lätt, högvarvig, ekerfälgar och mätaren på styret.
En trevlig herre i Kungälv sålde den här till mig, en '94 med 1900 mil på mätaren. När jag kom hem så skruvade jag av allt krom-skrot som satt på och byte det skeva originalstyret till ett lite blåare. Lyckades klämma nästan 300 mil med den innan hösten gjorde sig påmind.
En riktig rääser !.
Delarna som jag har samlat på mig under sommaren ligger klara för att gå i tjänst.
En trevlig avslutning på säsongen innan operation overlord tar fart
Var på Jula och skaffade en hydralisk lyft, har tänkt det ett par år nu så det var dags.
Rostiga fälgar skall snyggas till, för jä-la tråkigt.
Provmontering av rackigare stötdämpare.
En trevlig herre i Kungälv sålde den här till mig, en '94 med 1900 mil på mätaren. När jag kom hem så skruvade jag av allt krom-skrot som satt på och byte det skeva originalstyret till ett lite blåare. Lyckades klämma nästan 300 mil med den innan hösten gjorde sig påmind.
En riktig rääser !.
Delarna som jag har samlat på mig under sommaren ligger klara för att gå i tjänst.
En trevlig avslutning på säsongen innan operation overlord tar fart
Var på Jula och skaffade en hydralisk lyft, har tänkt det ett par år nu så det var dags.
Rostiga fälgar skall snyggas till, för jä-la tråkigt.
Provmontering av rackigare stötdämpare.