Tala absolut inte om vilket märke, modell eller årsmodell det handlar om.
Visste att denna skulle komma. men ni som inte känner igen sladden behöver inte veta mer..
Vänder mig helt till dom som har pillat med just denna sladd, och bryr sig inte hur många mil hojen har rullat eller om det sitter på en rr eller cb
Vet ni inte, spara kommentarerna.
Jag gissar det är en Honda CBR,
och fortsatt gissning, sladden är för en funktion som inte finns på den här hojen. Redan från fabrik.
Jag gissade först att det var till blinkersen på en amerikansk modell. De har 5 watt konstant som drl plus 21 watt till blinkersen. Nu såg jag att det var en separat vit kontakt för detta. Inte så troligt att de väljer en så klumpig lösning utan i så fall en kontakt för tre kablar.
Ingen klarade detta på 10-poängsnivån så då avslutar vi väl gissningstävlingen.
TS, bit handen som föder dig! [/QUOTE
Jag har också ett citat: jag gör som jag vill och måste ingenting.
Som tur är finns det ju utländska sidor där folk är mycket hjälpsamma. så det löser sig och det gör det alltid för mig
Trots det hoppas jag glömma den direkt!Den här platsar i "glöm aldrig den här tråden".
Som sagt jag måste ingenting. Så jädra skönt att jag kan göra precis som jag vill. Har redan fått hjälp på annan plats desutom. Men jag fortsätter gärna följa sporhoj.com alltid lär man sig nått nytt även här.
Det handlar ju om normalt hyfs vilket du tyvärr verkar besitta i mindre omfattning än genomsnittet.
Visst kan du det. Göra som du vill, alltså...Som sagt jag måste ingenting. Så jädra skönt att jag kan göra precis som jag vill. Har redan fått hjälp på annan plats desutom. Men jag fortsätter gärna följa sporhoj.com alltid lär man sig nått nytt även här.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|