Vit sporthoj sökes!

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Skriver detta inlägg med mottot " - Man kan ju alltid fråga..."

Det händer då och då att man får en förfrågan utav någon här på sporthoj som vill ha sin hoj förevigad på bild.
Tyvärr så lider jag som många andra som fotar här på sporthoj utav kronisk tidsbrist. En utav de främsta anledningarna till att man många gånger blir tvungen att tacka nej vid förfrågningar är förutom tidsbrist även att man inte vill ta "dussinbilder". Många ggr vet man redan innan man fotar vad man vill ha för känsla i bilden och då är det inte "hoj som hoj" som passar in i sammanhanget. Nu råkar det vara så att jag har en/flera foto ideer inom kort som jag vill genomföra. Jag är först och främst alltså på jakt efter en vit sporthoj. Gärna någon som bor i stockholms området så det inte behövs läggas ner alltför mycket tid på resande. Platsen jag vill fota på ligger dessutom söder om stockholm.
Om någon skulle känna sig manad och kan lägga ner några timmar en helgdag på detta är det bara att Pm:a... :)

Exempel från bilder tidigare sessions...
http://www.stalkerphoto.com/gallery-Bikerboyz-page4.asp

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Äh du har ju redan fotat min gamla pärla i vitt. :)

När ska du komma o fota lite stunt då? :)

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Hur pass vit och elegant måste den vara?! :)

Det finns en tanke bakom att hojen ska vara vit, det är inte enkom för utseende. Så mycket vitt som möjligt. Dekaler i annan kulör osv är acceptabelt. Elegans, den var svårare. Gärna från -01 och uppåt iaf.

Äh du har ju redan fotat min gamla pärla i vitt. :)

När ska du komma o fota lite stunt då? :)

Du vet att jag har en hemlig kärlek till just din kvaddade i stockholmsvitt men nu ska dom andra barnen leka... :tungan
Jag lämnade ett gästboksinlägg igår tror jag, streetsession dags! :2cool
Call me!

Last edited:

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Vit som brudklänningen på en modevisning alltså? Då duger inte min gissar jag.

Haha, som jag grät när Mille lackade om sin vita... fast snygg vart den!
Jag har planer för några plåtningar med enbart tjejer och deras hojar så det kommer! Pratade med Jenny från PMC sist om det tror jag... Var iofs ett tag sedan, det var det där med tid... Men det kommer! :)

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Snygga bilder det där:tummenupp
En vit sporthoj borde ju inte vara så svårt att hitta eftersom det ju varit på modet ett tag, knappast heller någon som vill offra lite tid och få sin hoj förevigad på det här viset.
Gillar egentligen inte vitt som färg på fordon men tycker endå att nya Daytona LE passar och inte minst "Snövit" som var en Boldór på 80-talet i candy på vit grund. Undrar om den finns förevigad någonstans? Får fråga i 80-talstråden.
Lite OT där sorry:Bugar
/U

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Hoj
Yamaha R6 -03
Snygga bilder det där:tummenupp
En vit sporthoj borde ju inte vara så svårt att hitta eftersom det ju varit på modet ett tag, knappast heller någon som vill offra lite tid och få sin hoj förevigad på det här viset.
Gillar egentligen inte vitt som färg på fordon men tycker endå att nya Daytona LE passar och inte minst "Snövit" som var en Boldór på 80-talet i candy på vit grund. Undrar om den finns förevigad någonstans? Får fråga i 80-talstråden.
Lite OT där sorry:Bugar
/U

Thanks! :)
Jo, Daytonan är grymt snygg! Boldórn säger jag ingenting om så har jag ingenting sagt :D
Jag är iofs galen i vitt, mode eller inte. Men det har en annan fördel. Kontrastmässigt när man fotar kan man få de mest fantastiska resultat även när det är lågt belyst!

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tjejfotning vore grymt kul...
O bara Pucken får häcken ur vagnen så lär min räcermoppe vara speciallackad och glittrig... :D

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
Thanks! :)
Jo, Daytonan är grymt snygg! Boldórn säger jag ingenting om så har jag ingenting sagt :D
Jag är iofs galen i vitt, mode eller inte. Men det har en annan fördel. Kontrastmässigt när man fotar kan man få de mest fantastiska resultat även när det är lågt belyst!

Finns säkert en massa fördelar med vitt i dom här sammanhangen. Men det är något som en som jag med noll känsla för det konstnärliga vet något om. Tycker liksom bara att den som färg på fordon är som mellanmjölk! Boldor var ju ett modellnamn som Honda gav sin CB900 efter 24timmars racet med samma namn, kördes väl på Paul Ricárd? Men det finns säkert någon expert som vet mer exakt. Men nu svävade det iväg ordentligt från din ursrungsfråga:gnissla

lycka till med efterlysningen btw
och grattis till dig som nappar

/U

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vit RC8.
Sök på nu.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Lika bra att du fotar en Italiensk skönhet medans du håller på ;) , Jocke i köping är ägare till denna nu och han brukar åka till sthlm ibland, annars kanske en vit Ducati 848?

8908341134.jpg

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping