VM i Motocross på Eurosport?

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
Är det någon som vet om VM deltävlingarna sänds på Eurosport? Tänkte jag skulle bli lite mer insatt än vad jag var senast cross vm i Uddevalla :rodnar Är det några här som ska dit?? Kul som fan är det i.a.f ;)

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000
Jodå, dom sänds på eurosport!! Oftast (alltid?!?) på söndag eftermiddag/kväll...
Jag o tjejen o ett helt gäng ska självklart dit... Viktigaste helgen på hela året..... party fredag o lördag o pest o pina när man ska upp o se 125 träningen!! :(

Det brukar ju va festival samma helg så det e ju gott om folk i stan!!...

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
alakhai skrev:
Jodå, dom sänds på eurosport!! Oftast (alltid?!?) på söndag eftermiddag/kväll...
Jag o tjejen o ett helt gäng ska självklart dit... Viktigaste helgen på hela året..... party fredag o lördag o pest o pina när man ska upp o se 125 träningen!! :(

Det brukar ju va festival samma helg så det e ju gott om folk i stan!!...

ok, det måste jag se! Ja, det e så jävla kul! Men tyvärr så ska fjordfestivalen tydligen bli mindre iår :( Det ska tydligen bara vara dansband som uppträder :rolleyes: Men det lär väl vara en del folk i stan ändå =) Brukar ni campa utanför glimmingen eller sover ni i stan då?? För er som är intresserade av vm så gå in på: http://www.uddevallagp.com

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki 1000
Okej.. Men det blir nog rätt gott om folk i stan ändå ska du se... De flesta från banan åker ju in till stan så det blir nog lika bra som vanligt!! :cool:
Vi campar på glimminge... Varje år!! :tummenupp

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
alakhai skrev:
Okej.. Men det blir nog rätt gott om folk i stan ändå ska du se... De flesta från banan åker ju in till stan så det blir nog lika bra som vanligt!! :cool:
Vi campar på glimminge... Varje år!! :tummenupp

Ja, det lär det garanterat bli ändå! En får hoppas på fint väder då! =) Kör ni hoj eller??

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
alakhai skrev:
Ja för tusan!! Jag o tjejen tar hojen.. Så kommer farsan me bussen!! :tummenupp Det e rättvisa det!! :D

haha, är det han som tar med den mesta packningen då lr?? Men är ni bara tre stycken så behövs det ju i.o.f. inte så mycket :D Du får hålla utkik efter en Honda CRM 125 (min, vit/blå offroad cykel) och en GasGas SM 125 (en kompis) bland alla cyklar där. Vi tänkte parkera med "dom stora grabbarna" :tummenupp

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...