Watz is back!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Damn, Torkel är lika känd som Wats ju!!!

Hårda bud av Watz även om jag har svårt att förstå hur en sån kille resonerar....

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Siktar man på VM och inte har all tid i världen på sig, får man ju blunda för vissa skador.
Watz körstil är ju väldigt underhållande, särskilt när det smäller till och man blir omkörd :)

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Ja jävlar. Fast vore det inte läge att skippa SM och vila till EM? Fast funkar det så är det ju strongt som fan.
Jag bär min Fan T-shirt med stolthet. :bow

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
gulsvartkawwa skrev:
Ja jävlar. Fast vore det inte läge att skippa SM och vila till EM? Fast funkar det så är det ju strongt som fan.
Jag bär min Fan T-shirt med stolthet. :bow

Han ville testa sin nya hoj innan han sticker iväg och kör EM med den. Lite kul att man kan vinna en sm-tävling när man bara testar sin cykel.
Fast det finns faktiskt en förare som är riktigt snabb till i helgen, frågan är om hans maskin kommer fungera ordentligt, ett varningens finger för Robert Dobrich, som faktiskt kört ifrån palle vid något/några tillfällen, en comeback på en Aprilia RSV...

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
oFFkeFF skrev:
Han ville testa sin nya hoj innan han sticker iväg och kör EM med den. Lite kul att man kan vinna en sm-tävling när man bara testar sin cykel.
Fast det finns faktiskt en förare som är riktigt snabb till i helgen, frågan är om hans maskin kommer fungera ordentligt, ett varningens finger för Robert Dobrich, som faktiskt kört ifrån palle vid något/några tillfällen, en comeback på en Aprilia RSV...
Jo, det blir nog inte riktigt så lätt som jag sa (sa jag verkligen "lillfingret"??? :confused: ). En sak är i alla fall helt klar och det är att Dobrichs hoj är det fränaste i hojväg jag sett i hela mitt liv! Prillorna pinnar på duktigt också förutom att de ser ut som konstverk! :bow

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Torkel skrev:
Jo, det blir nog inte riktigt så lätt som jag sa (sa jag verkligen "lillfingret"??? :confused: ). En sak är i alla fall helt klar och det är att Dobrichs hoj är det fränaste i hojväg jag sett i hela mitt liv! Prillorna pinnar på duktigt också förutom att de ser ut som konstverk! :bow

Häftigare än micke lindfors hoj? Har faktiskt för mig at Mickes hoj är nyare än dobrich's cykel, men de ska ju vara lite svåra att få att gå riktigt bra, men när de gör det så går de så ända in åt helvete.
Dessutom är det vi ju det största startfältet i SM på länge, 14 förare :)

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
oFFkeFF skrev:
Häftigare än micke lindfors hoj? Har faktiskt för mig at Mickes hoj är nyare än dobrich's cykel, men de ska ju vara lite svåra att få att gå riktigt bra, men när de gör det så går de så ända in åt helvete.
Dessutom är det vi ju det största startfältet i SM på länge, 14 förare :)
Den är kanske äldre än Lindfors cykel (96'a har jag för mig) men det spelar ingen roll, den är coolare i alla fall! Ska du köra förresten Filip? Hur är det med armen?

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Torkel skrev:
Den är kanske äldre än Lindfors cykel (96'a har jag för mig) men det spelar ingen roll, den är coolare i alla fall! Ska du köra förresten Filip? Hur är det med armen?

Har kört motard på landsväg utan problem med armen, men det känns lite grann när jag sätter mig på racern, lite mer vikt på handleden då, en liten benflisa som fortfarande sitter löst, men packar och åker ner, och har ett par kraftiga lindor till handleden, tror det ska funka någorlunda iaf. Så vi syns ikväll, är nere till 7-8 ikväll hoppas jag :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning