We hate love...

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Caffe skrev:
Ni snackar musik och ironi...?? Är det bara jag som har miss Woman i pyttesmå tajta gummi och tygstycken för ögonen just nu? :kär

Ja det är bara DU... :tungan

(f'låt MW men den var så uppenbar att det inte gick att låta bli...)

m4ckan

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
-
-Lowrider- skrev:
öhh nä,skrev ett inlägg i samma klass som hon skrev i min Ultima Thule tråd att lärare försöker bekämpa rasism mm och uppfostra ungdomar mm som är stökiga!
Hur tror du små ungar som saknar identitet uppfattar henne som lärare då hon står och skriker ut massa dynga som en artist sjunger, som är mer eller mindre psykisk störd. Visserligen gör han sig till ganska bra bara för att bygga upp sin löjliga image för att känna mer pengar.
Såg honom själv live på roskilde och då fick jag en av hans kängor i huvudet som han kastade ut mot publiken,samtidigt som han uppmande publiken att slå och spotta på vakterna framme vid scenen. Ganska löjligt beteende och artist,men det är ju min synpunkt!

ps.och kängan ska han få igen för,,,ska bara komma på ett sätt att få tag på gubbfan.... :lol :lol

apappapp inte den tonen nu :fatta!

innovate

Liten yngling på en 5kW?
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
moppe? ;)
-Lowrider- skrev:
öhh nä,skrev ett inlägg i samma klass som hon skrev i min Ultima Thule tråd att lärare försöker bekämpa rasism mm och uppfostra ungdomar mm som är stökiga!
Hur tror du små ungar som saknar identitet uppfattar henne som lärare då hon står och skriker ut massa dynga som en artist sjunger, som är mer eller mindre psykisk störd. Visserligen gör han sig till ganska bra bara för att bygga upp sin löjliga image för att känna mer pengar.
Såg honom själv live på roskilde och då fick jag en av hans kängor i huvudet som han kastade ut mot publiken,samtidigt som han uppmande publiken att slå och spotta på vakterna framme vid scenen. Ganska löjligt beteende och artist,men det är ju min synpunkt!

ps.och kängan ska han få igen för,,,ska bara komma på ett sätt att få tag på gubbfan.... :lol :lol

kän dig ärad ist. Du fick nog den bästa sovernin (stava?, trött ^^) av alla där, och en bula på köpet ;)

innovate

Liten yngling på en 5kW?
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
moppe? ;)
-Lowrider- skrev:
Japp,,fast fick ju inte kängan med mig för polaren slängde tillbaka den fast missade gubbfan.
Men jag tror det är därför jag känner ett hat mot honom,,,eller så har jag bara haft en dålig vecka helt enkelt.
Nä nu ska jag sluta gnälla,,känns som man inte har gjort något annat denna veckan :gnissla
hehe, kanske det ;)
Attans på din vän. En känga att knalla iväg med hade inte suttit helt fel. Ville du inte ha den själv skulle du bergs få en löjligt överbetald slant för den ;)

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
-Lowrider- skrev:
Hur tror du små ungar som saknar identitet uppfattar henne som lärare då hon står och skriker ut massa dynga som en artist sjunger, som är mer eller mindre psykisk störd.........

Försöker du lura dig själv (och andra blåögda) till att MW står och gapar MM-lyrik i korridorerna för att fostra de små? Verkar väl inte särskilt sannolikt eller??

Ultima Thule är för övrigt pinsamma "smygrasister" alternativt,
smarta affärsmän som inte bryr sig om att den begåvade halvan befolkningen skyr dem som pesten sålänge de kan mjölka den andra mindre intelligenta hälften på pengar.

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska tro. :va

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Medhålles! Såg det där på TV och sen dess tycker jag att det är en riktig B-lirare. Även om det är business och uppmärksamhet så var det rätt lågt gjort. Hoppas du får tag på den jäkeln!!! :)

-Lowrider- skrev:
samtidigt som han uppmande publiken att slå och spotta på vakterna framme vid scenen. Ganska löjligt beteende och artist,men det är ju min synpunkt!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
m4ckan skrev:
hehe.. vi stod längst fram nästan. alltså i det främre 'stängslet' eller vad man nu säger. manson rockade, men det där förbandet, peaches? :huvet
sämsta jag hört någonsin. alla kategorier. :4skrika

:7peta

asså. jag tror inte att peaches idé är att vara "bra". hon är cool.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Aj min hals gör oooooont....

Fantastiskt bra konsert igår. MW och jag verkar ha gjort det enda raka och skippade förbandet och kom i lagom tid för att dricka lite öl, slinka ner på golvet och hitta lite "mysiga" platser att stå och kelas med tusentals andra på.

Inledningen var tamigfan genialisk. Jag och MW stod och diskuterade huruvida det var Fläskkvartetten som spelade eller om det var en kopia. Därefter entrade "El grande" scenen - oh yeah baby. Bra låt efter bra låt radades upp (har man gjort 7 skivor har man ju lite av ösa ur) och ett solo på en saxofon som skulle få Sven-Ingvars att bli avundsjuka var bara EN av dessa fantastiska delar som sköljdes över oss på kvällen.

En enda sak var jag besviken på. Visst, talarstolen kom fram. Visst, banderoller föll från himmlen (tillsammans med konfetti), Alla började skrika "dum dum HEY, dum dum HEY" och väntade på att predikan skulle börja. Upp kommer MM iförd Musse Pigg mössa sjungandes Walt Disneys "It's a great world after all" - men han följde inte upp med Antichrist Superstar. Synd, men men - det kommer väl fler tillfällen.

Peaches kom in och körde "Rock'n'roll Nigger" tillsammas med MM - riktig höjdare. Fast hon verkade mest vara patetisk. Om MM spottade, skulle hon spotta osv.....

Jag ger konserten 5 sönderskurna deprimerade goth-kroppar av 5 möjliga, med ett litet minus för det jag skrev ovan samt att konserten bara var 80 minuter (det var ju för bövelen den sista konserten på denna turné - GIVE US MORE!!!!)

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Caffe skrev:
Jag tror du bara är avundsjuk för att miss Woman är så mkt mer attraktiv än dig, ja om det nu är du på din avatar :dummer

Hahah, härligt feministiskt inlägg. :zpy

innovate

Liten yngling på en 5kW?
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
moppe? ;)
Freppa skrev:
Aj min hals gör oooooont....

solo på en saxofon som skulle få Sven-Ingvars att bli avundsjuka var bara EN av dessa fantastiska delar som sköljdes över oss på kvällen.

- men han följde inte upp med Antichrist Superstar. Synd

Peaches kom in och körde "Rock'n'roll Nigger" tillsammas med MM - riktig höjdare. Fast hon verkade mest vara patetisk. Om MM spottade, skulle hon spotta osv.....

Jag ger konserten 5 sönderskurna deprimerade goth-kroppar av 5 möjliga, med ett litet minus för det jag skrev ovan samt att konserten bara var 80 minuter (det var ju för bövelen den sista konserten på denna turné - GIVE US MORE!!!!)

Håller med dig totalt! MORE! MORE! MORE!
Fast det mer roliga var att Praches fick mer spott tbx än hon gav ut ^^

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife