Websida med ljudfiler på olika avgassystem.

brasse

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2004
Hoj
Gsx-r1000 k4
För ett tag sedan så hittade jag en länk till en sida som hade en massa ljudfiler så man kunde lyssna på olika ljuddämpare. Är det någon som har länken dit ?

Jag har sökt en massa här på sidan men kan inte hitta den. Hoppas någon kan hjälpa mig.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
brasse skrev:
För ett tag sedan så hittade jag en länk till en sida som hade en massa ljudfiler så man kunde lyssna på olika ljuddämpare. Är det någon som har länken dit ?

Jag har sökt en massa här på sidan men kan inte hitta den. Hoppas någon kan hjälpa mig.

Tanken är ju IOFS god, men på den bärbara datorns inbyggda högtalare skulle allihopa låta som en gräsklippare ändå, medans på min hemdator med fel inställningar skulle en gräsklippare kunna låta som en HD....

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
brasse skrev:

Du skickade ju ett PM som jag svarade på :va

WestW skrev:
brasse skrev:
Tjena

Jag undrar bara vad du har för ljuddämpare till din gsxr 1000 ? Jag har nämligen köpt en gsxr 1000 k4 och det är bara orginalblås på den, Jag tycker det är lite klent ljud. Hur är ljudet i din ?

Har en kapad BOS kolfiberdämpare.
Lite dovare, lite högre ljud än innan men inte så det stör.

Kika här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=63767&highlight=ljudfiler

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept