sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Precis som frågan lyder, vilket är coolast att kunna? Själv så är jag nöjd med att kunna göra långa wheelies men självklart vore det coolt o göra riktigt långa stoppies oxå.
KalleNorton skrev:En låång rullande stoppie är coolare än en wheelie, och det är tuffare att göra det med sporthoj än med motard
Hultan skrev:Poll poll poll..
Humm måste nog säga wheelies.. Mest ös i det, men det är nog skickligare med fina långa stoppies..
Men man måste ju börja nånstans.. Och du, mina små duttar är inte pinsamma, dom är gulliga..Mcbudet skrev:Stoppie är coolast! men då skall det vara rullande! små "dutt" är bara pinsamma om man utför dom inne istan utan för mcdonalds
man ser lätt vilka som har kontroll på på cykeln på framhjulet och vilka som inet har det!
Själv tycker jag att 10m stoppie är ganska långt...Mr K skrev:att jämföra långa stoppies (50m) och långa wheelies e lite fel ......
Långa wheelies kan nästan vem som med lite pulver eller drevning göra ....
Jämför långa stoppies (50m) med långsamma wheelies (under 50km/s) istället .....
Mr K skrev:Jämför långa stoppies (50m) med långsamma wheelies (under 50km/s) istället .....
Men tuffast är att göra det med en chopper med långgaffel!KalleNorton skrev:tuffare att göra det med sporthoj än med motard
Flåt ...... har ändat nu ....The Editor skrev:ska nog va Km/h kanske men annars har du helt rätt..långa stoppies e de som gäller..
Om man bygger om då? Sluta spamma sönder tråden störis ....GSXR1100R skrev:Full fart och feta knäskrap på bana är vad dessa hojar är byggda för.
På två hjul är det kulMr K skrev:Flåt ...... har ändat nu ....
Om man bygger om då? Sluta spamma sönder tråden störis ....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|