-esser-
Min lapp smakar gott!!!
Jag skulle behöva veta hur ni gör era wheelies på era 125r??? särskilt om ni har typ RG, RS, TZR, Cagiva med mera....
-esser- skrev:Jag skulle behöva veta hur ni gör era wheelies på era 125r??? särskilt om ni har typ RG, RS, TZR, Cagiva med mera....
Nisse Järnet skrev:Går fint både med och utan koppling, iaf när man har lärt sig lite mer Men börja köra på 1:an eller 2:a med koppling! Men räkna inte med att det går nå vidare bra i början...Jag kunde bara köra lite på 1:an i början Men nu är 1:an--->5:an inga problem Bara 6:an kvar...Och om du ska växla, växla MED koppling! Lika bra att lära sig det med en gång! Testa inte ens utan! Jag har alltid kört med, och tycker nu det är SVÅRARE att köra utan Och det är ju bara bra
Homsen skrev:Tänk också på att rsén är väldigt framtung så du kanske behöver ett litet t.ex "gupp" som hjälp för att få upp den i rätt vinkel.
-esser- skrev:jaja... jag får väl försöka mig fram! men men!! e d någon med RS som är bra på och wheela???
Och du nisse var finns dina filmer??
EBS skrev:Tror du kan ge upp. Vänta med att wheela tills du har en större hoj. Tror inte jag sett en enda en som wheelat med en sport 125:a.
EBS skrev:Tror du kan ge upp. Vänta med att wheela tills du har en större hoj. Tror inte jag sett en enda en som wheelat med en sport 125:a.
KawaF3771 skrev:Tror CayLe har gjort det nån gång
Jonne_boy skrev:bara jag som e så dum så jag försökt lära mig..
men kommer upp bra.. men sen e det sags att växla och då slår man ner ganska tungt..
Packboxdödaren!
EBS skrev:HAHAHAHA! ja juste.. CayLe har gjort det ja...HAHAHA!.det va ett skämt från CayLe's sida
EBS skrev:HAHAHAHA! ja juste.. CayLe har gjort det ja...HAHAHA!.det va ett skämt från CayLe's sida
hehe... det tror jag inte... prata med bonden så får du se... jag gjorde nästan 12 o'clock med min..CayLe skrev:Jag fick upp den högre utan koppling än vad du får uppe den med koppling! nsr'en är inga problems alls med att få upp, det gäller bara att våga hålla kvar
EBS skrev:hehe... det tror jag inte... prata med bonden så får du se... jag gjorde nästan 12 o'clock med min..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|