Mr EmCom skrev:2254946kanske en ny stoffe
(snobb)
nej men är bortskämd..stoooffe skrev:2254957Jo jag äger ju en 06a.![]()
Grattis till hojen iaf.![]()
mer än du tror...stoooffe skrev:2254997Vad vet du?![]()
Niick skrev:2254910Hejsan
Jag är bara så glad och bara Måste berätta att ja ska få en Aprilia RS125 06, ska beställa den på tisdag(uusch så bortskämmd jag är, men glad)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wooohoooo![]()
Jag vill inte ha en Aprilia rs -06 men grattis till en snygg hoj.CBR_Koffe skrev:2255399Fan! Vill oxå ha en Aprilia RS 125 06![]()
![]()
Va du tvungen att starta denna tråden så att man avundsjukan steg till taket![]()
Hmm förstår inte hur detta fungerar egentligen.AntiAntonAnt skrev:2255549Fan vad jobbigt att man måste betala allt själv![]()
Fast å andra sidan känns det fasen bättre och ha jobbat ihop mc:n själv och inte få den... Känns inte riktigt som den är ens egna då. Eller jag vet inte, har aldrig fått en RS -06:a![]()
Tycker det skulle kännts bäst om man hade betalat hela, eller lite av sin hoj själv. min pappa har betalat hela min och jag känner mig genomusel när jag läser om andra som jobbat ihop pengarna till sin hoj.Lundgren skrev:2255569Hmm förstår inte hur detta fungerar egentligen.
Jag vet inte om fler tänker som jag men. Om man får en sak är jag mer rädd om den än om jag köpt den själv. Snackar vi om en radiostyrd bil eller något är det ju nästan skit samma men ta en RS t.ex. Om jag hade sparat farenda krona jag tjänat och köpt en RS själv hade jag fortfarande kört ordentligt med den. Hade jag däremot fått den had jag tagit det lugnare. Förstår inte riktigt varför jag tänker så, borde ju vara tvärtom :kocko på mig
Men som sagt Grattis till hojen
Jag tycker du är uselCBR_Koffe skrev:2255764Tycker det skulle kännts bäst om man hade betalat hela, eller lite av sin hoj själv. min pappa har betalat hela min och jag känner mig genomusel när jag läser om andra som jobbat ihop pengarna till sin hoj.
aja, skall betala tillbaks varenda öre iaf har jag betämt mig för![]()
Lundgren skrev:2255785Jag tycker du är usel
Närå men det känns bättre att ha betalt hojen själv för min egen del.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |