wow-faktorn är inte så hög men iaf.

grandmaster

Radical Riders
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2-takt
Nr.18 rapporterar att:
* Sviestad bringar enbart otur för honom, fick bryta med elfel
* Swedie gasar på hyggligt, borde kvala in iaf. Men, det blev lite väl glatt o gräset blev trimmat (krya på sig)
* Zoulis tar fasta på den uppåtgående trenden från Knutstorp förra året o kör fort
* Torkel har nog trimmat fasen, några flaggor swishade förbi obemärkt

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
grandmaster skrev:
Nr.18 rapporterar att:
* Sviestad bringar enbart otur för honom, fick bryta med elfel

Jaså? Med den pålitliga fyrtaktaren? En sån man inte behöver skruva med?

:lol :lol :lol

Last edited:

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nr:18 skrev:
Bland a-förare diskuteras endast tider efter officiella kval....

FEEEEL!

Det diskuteras inte över huvud taget.......

Tider är något man håller hårt inom sig och aldrig yppar för utomstående, inte ens dig..... :rolleyes:

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Ja, ja, det är skillnad på A-förare och A-förare. Såklart vi ska prata varvtider. För egen del kom jag ner på 58,38 på Hondan vilket inte lär skapa några större sömnproblem hos Micke Nilsson och Miinin. Men det är fan svårare för för varje år att vänja sig vid de här sjuka farterna. Nesse var duktigt snabb för att vara första passet; han åkte omkring med breda armbågar som vanligt och kom ner på låga 57:eek:r tror jag. Att Sorpa hade punka på framhjulet kan inte ha betytt så mycket för jag såg honom mest stoltsera på bakslangen. I det stora hela var det rätt trångt för de flesta och framför allt för de Veidec-åkare som var där för att pressa. Men kul var det att få köra på Sviestad igen.

Annars ser det bra ut i många fall i rookielägret. Jag noterade några som verkar kunna bli duktigt snabba i år så det är tur att man drog medan tid var :D

Last edited:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ZoulFly skrev:
Ja, ja, det är skillnad på A-förare och A-förare. Såklart vi ska prata varvtider. För egen del kom jag ner på 52,38 på Hondan var :D
Oj jäklar, men jag trodde inte att A-förare berättade sådant :D

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
ZoulFly skrev:
Ja, ja, det är skillnad på A-förare och A-förare. Såklart vi ska prata varvtider. För egen del kom jag ner på 58,38 på Hondan...
Är väl rätt hyfsat, du kan ju inte varit direkt utvilad efter hemresan från Brno. Själv däckade jag totalt i 4 tim efter hemkomsten. Och är fortfarande såsig ett dygn efteråt. Tror knappast jag hade pallat Sviestad även om jag var lite sugen.

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
100 mil i bil med släp, och bra körning gjorde susen igår. Sov som en stock när jag kom hem vid 02... Glömde laptimern hemma, men det kanske var tur. Ringrostig som man var tog det tre pass innan jag kunde gasa ordentligt. Då hade jag redan tappat båda knäpuckarna, så det blev till att köra lite försiktigt ändå. Men med tanke på vad andra på banan körde på borde jag legat på en hög 59'a kanske, inget att skryta över med andra ord..
Bra arrangemang LMS! Banan var sådär, men man vänjer sig väll..

/Joakim

THE ONE AND ONLY
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
K7
Mycket bra arrangemang :tummenupp
En del avåkningar, oljeläkage och andra småproblem, men med snabba insatser från funkisar och ansvarig personal så blev det en hel del kvalitetstid på banan i alla fall :D

Personligen så råkade jag ut för ett litet oljelekage pga. en tappad skruv och motor som inte lät så himla frisk efter 2 pass, men är ganska nöjd med tiderna i alla fall.

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa