WR250X bygge

Status
Ej öppen för fler svar.

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Länk till en tråd som länkar till en plats utanför SH är inte mycket till byggtråd, hur bra det eventuella bygget än må vara.

Lägg hellre upp bilder här och uppdatera tråden här med nya inlägg under byggtiden. Det är en byggtråd.

Betyder det att du måste lägga upp bilder på två ställen bara för att ha en byggtråd här och någon annanstans....kort och gott, ja.
:)

Tink

Live it, Love it, Ride it!
Gick med
15 Oct 2010
Hoj
XT660X -08, WR250X -08
Länk till en tråd som länkar till en plats utanför SH är inte mycket till byggtråd, hur bra det eventuella bygget än må vara.

Lägg hellre upp bilder här och uppdatera tråden här med nya inlägg under byggtiden. Det är en byggtråd.

Betyder det att du måste lägga upp bilder på två ställen bara för att ha en byggtråd här och någon annanstans....kort och gott, ja.
:)

Ermm ok kanske inte en traditionell byggtråd med fortfarande så tror jag att vissa kan uppskatta den i de formatet som den är nu:
Orkar nämligen inte jobba mig så mycket på detta forumet..

Det är inget tvång att titta, å ber väl om ursäkt då om jag trampat någon på tårna för att jag "gjort fel"

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Ermm ok kanske inte en traditionell byggtråd med fortfarande så tror jag att vissa kan uppskatta den i de formatet som den är nu:
Orkar nämligen inte jobba mig så mycket på detta forumet..

Det är inget tvång att titta, å ber väl om ursäkt då om jag trampat någon på tårna för att jag "gjort fel"

Äh, hade jag inte låst den här tråden...
:rolleyes:

Tanken med hojbyggarforumet är att det skall leva och det gör den genom att folk gör inlägg i trådar. Denna tråd är ju bara en dublett av en annan tråd som i sin tur hänvisar till ett annat ställe utanför SH.
Dessutom så är ju inlägget här en form av Crossposting som tyvärr inte brukar leda till någon vidare levande tråd.

Behöver inte be om ursäkt eller dyl, jag ville mest få dig att börja posta här och därmed göra tråden intressant och levande.

Trevligt bygge btw.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...