Murmeldjuret
Gudomlig sporthojare
Då var vi igång igen med WSBK. Mycket spännande racing tidvis. Bautista trivs bra på Ducatin helt uppenbart. Reddings byte känns märkligt. Ångrar han sig redan tro?
Exakt!Upphinnande fartyg väjer.
...oavsett framdrivningsmetod dessutom. Fick jag lära mig 1995 i alla fall.Upphinnande fartyg väjer.
Ja det håller jag med om. Någon annan som irriterar sig på den dåliga produktionen? Producenten väljer att visa fel saker för ofta. Är klart bättre i motogpMen visst var kraschen på Assen Rea:s fel?!?!
Japp trots att de tre första låg i tät samlad trupp så kunde de visa en fight om plats 10 och det under ett helt varv typ. Man får krupp för mindreJa det håller jag med om. Någon annan som irriterar sig på den dåliga produktionen? Producenten väljer att visa fel saker för ofta. Är klart bättre i motogp
Ja eller shots på depåpersonal med armarna i kors. Helt klart vad man vill se när det är tät racing i topp tre. Dessutom verkar dom inte ha nån bra film på kraschen mellan Toprak och Rea. Vad gjorde kameramännen?Japp trots att de tre första låg i tät samlad trupp så kunde de visa en fight om plats 10 och det under ett helt varv typ. Man får krupp för mindre
Tror hojen är mindre bra nu, går inget vidare bra för märkeskollegorna heller.Toprak har tappat sin edge över de andra just nu vad det verkar men säsongen är lång
Kan inte annat än att hålla med. Mycket roligare att se än motogp.Herrejävlar vad bra WSBK är nu (och även förra året). Lätt den bästa racingen för tillfället. För alla som inte sett helgens race (Estoril) och har möjligheten att göra det, så rekommenderar jag det starkt.
Herrejävlar vad bra WSBK är nu (och även förra året). Lätt den bästa racingen för tillfället. För alla som inte sett helgens race (Estoril) och har möjligheten att göra det, så rekommenderar jag det starkt.
Tror Toprak är ganska ensam om att kunna åka framhjul långt in i kurvorna och sedan med halvsladd på båda hjulen ändå ganska perfekt träffa ideala tangeringspunkten. Killen har otrolig bra hojkontroll!När jag tänker på det så tror jag inte jag har sett någon i MotoGP som så ofta bromsar så långt med bakhjulet i luften innan kurvan för att sen kasta in hojen i svängen. Är det Toprak som har en egen stil eller är det MotoGP-hojarna som inte passar för den körstilen?
Om Toprak kommer till MotoGP med samma stil kan det bli en frisk fläkt.
Instämmer med föregående talare om hur sevärt WSBK är.
Tror Toprak är ganska ensam om att kunna åka framhjul långt in i kurvorna och sedan med halvsladd på båda hjulen ändå ganska perfekt träffa ideala tangeringspunkten. Killen har otrolig bra hojkontroll!
Klart han kommer att åka och bli mästare i MotoGP! Tyvärr mindre spektakulärt att titta på, tror de hojarnas alla förarhjälpsystem kväver Topraks naturliga stil.
Off Topic: Ser någon på rally-VM? Där visar Kalle Rovanperä lika unik talang...
Ser bra ut för Alvaro och Jonny hänger fortfarande med!Samma här, längtar mer till nästa race i WSBK än motogp
Nästa race 11-12 juni i Misano
Ser bra ut för Alvaro och Jonny hänger fortfarande med!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|