www.offcourseracing.tk

Loader

Nu går vi mot ljusare tider
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
Bülldog
Nu har jag gjort en liten sida om min gedigna roadracingsatsning... På sidan har jag tänkt lägga ut information, rapporter, bilder och annat som kan vara (o)intressant att veta. Skriv här eller i gästboken om det är nånting som är bra, dåligt, nåt som borde läggas till eller tas bort.

www.offcourseracing.tk

fezt

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
lös
Kul !

MEn du har inga nr på hojen, antar att du kör/ska köra R600? Har du kört ngn tävling i år eller blir de premiär på Sviestad?

Loader skrev:
Nu har jag gjort en liten sida om min gedigna roadracingsatsning... På sidan har jag tänkt lägga ut information, rapporter, bilder och annat som kan vara (o)intressant att veta. Skriv här eller i gästboken om det är nånting som är bra, dåligt, nåt som borde läggas till eller tas bort.

www.offcourseracing.tk

Loader

Nu går vi mot ljusare tider
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
Bülldog
Har bara kört tre träningar än så länge, samtliga på Gelleråsen och det går inte särskilt snabbt. Blir det tävling så blir det R600 där. Men då vill det till att jag sänker varvtiderna med en sådär 5 sekunder :gnissla
Men jag hinner med ett par träningar till så vi får se hur det går, det är ju ingen mening att vara med om man bara är i vägen för dom andra hehe.

benfre

Avdankada RR-åkare. Kanske ERF nästa år?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CR 250 Tvitakt
Loader skrev:
Har bara kört tre träningar än så länge, samtliga på Gelleråsen och det går inte särskilt snabbt. Blir det tävling så blir det R600 där. Men då vill det till att jag sänker varvtiderna med en sådär 5 sekunder :gnissla
Men jag hinner med ett par träningar till så vi får se hur det går, det är ju ingen mening att vara med om man bara är i vägen för dom andra hehe.

Äh, klart du ska vara med på Sviestad!! Rookierejsing e ju till för at lära.

/Fredrik

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...