Crash
Ny medlem
har fixat det nu viktig petter :kockoTjoffe skrev:
har fixat det nu viktig petter :kockoTjoffe skrev:
Crash skrev:Det är ju konstigt att nfs un flyter super på min box.
Boxen e helt klart den manskin man skall köpa! ps2 e ju gammal nu. fler fördelar med boxen.
FolkE skrev:Blip skrev:...NFS UG är ju i princip ospelbart på xbox som det hackarHackar? Jag och tre kompisar har NFSU på xbox och det har aldrig hackat för någon av oss, det måste ju bero på antingen din hårddisk eller rippen på spelet..
Förövrigt så är xbox bra mkt bättre än ps2, såvida du inte absolut måste ha någon av de titlarna som inte finns till xbox. Grafiken är dessutom bra mkt bättre på xbox, för att inte tala om vilken multimediamaskin det är. "Känner" en som har runt 50 filmer 15 spel och kanske 2000 mp3 på den, då har man ju allt man behöver=) Dock är den lite större och klumpigare än ps2 men det gör ju inte så mkt.
Blip skrev:Ja det är konstigt, antingen har du tur eller också så ser du helt enkelt inte att det hackar. Jag är långt ifrån ensam om att se hackandet så fort det blir lite bilar på skärmen.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!