Ankan1
Ny medlem
- Gick med
- 14 Jul 2011
- Hoj
- Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Och här sitter jag igen när jag egentligen skulle suttit framför TV:n med Halo Guardians men eftersom denna Xbox One ännu en gång har fått för sig att uppdatera mjukvaran på denna gång ca 2 GB med en del omstarter så blev det inget av detta.Likadant har det varit vid varje spel installation även med skiva pga dessa tilläggsuppdateringar online som tagit timmar i anspråk.Playstation 4 är ju inte ens i närheten av dessa tider så varför snälla Microsoft måste ni behandla även er spelkonsoll som en haltande PC inför en tvekande Windows uppdatering !?.Jag vill inte ha en kamouflerad dator i denna spelkonsoll.Jag vill spela och inte ständigt vänta i timmar på att hårdvaran ska komma överens med ny mjukvara.Fatta.
Microsoft är uppenbart medvetna om problemet sedan en tid tillbaka när man gör en Google sökning men det hjälper ju föga om man inte verkar försöka lösa det.
Microsoft är uppenbart medvetna om problemet sedan en tid tillbaka när man gör en Google sökning men det hjälper ju föga om man inte verkar försöka lösa det.
Last edited: