Xjell är i farten

Somehow

Medlem
Gick med
2 Nov 2004
Hoj
ZX-9R 2002
Va ute o körde nyss när jag vid ett rödljus får syn på en livs levande *trumvirvel* Kjell-kåpa :jisses (med tillhörande hoj och förare altså:tungan ) Blev så chokad av denna minst sagt hemska skapelse att jag höll på o meja ner diverse fotgängare och parkera bilen i en lyktstolpe :näsblod
Såg dessutom ut som att föraren försökte gömma sig bakom kåpan (kanske inte så konstigt, vem vill bli sedd med en xjell-kåpa :död), vilket gjorde att det hela såg ännu mera komiskt ut :)
Kjell-kåpan borde vara förbjuden ute i trafiken, den måste ju skörda ett par offer per år efter att folk dubbelvikta av skratt kört i diket :tungan

Kan tilläggas att kåpan var röd och att den stog mitt i centrala linköping, ingen mer som har sett den? Den syns rätt bra om man säger så :)

Funderade på om den hära tråden hörde hemma i hoj-relaterat eller i allmänt, men det är ju faktiskt en hoj-kåpa det handlar om så jag la den här...

EDIT: Kom på att den här tråden egentligen inte handlar om något, men det va en så ...stark upplevelse att se kjell-kåpan live så jag va tvungen att skriva lite

Last edited:

Somehow

Medlem
Gick med
2 Nov 2004
Hoj
ZX-9R 2002
Bilden av den där hojen med kjell-kåpan som står vid rödljuset kommer hemsöka mina mardrömmar resten av livet:tungan

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
finns det inte en pott i orginaltråden för den som först publicerar en bild på sig själv med xjell? :va Slår vad om att den står undangömd i ett garage någonstans, man tycker ju att NÅGON på SH borde ha sett den.... :D

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
Somehow skrev:
2542461 Va ute o körde nyss när jag vid ett rödljus får syn på en livs levande *trumvirvel* Kjell-kåpa :jisses (med tillhörande hoj och förare altså:tungan ) Blev så chokad av denna minst sagt hemska skapelse att jag höll på o meja ner diverse fotgängare och parkera bilen i en lyktstolpe :näsblod
Såg dessutom ut som att föraren försökte gömma sig bakom kåpan (kanske inte så konstigt, vem vill bli sedd med en xjell-kåpa :död), vilket gjorde att det hela såg ännu mera komiskt ut :)
Kjell-kåpan borde vara förbjuden ute i trafiken, den måste ju skörda ett par offer per år efter att folk dubbelvikta av skratt kört i diket :tungan

Kan tilläggas att kåpan var röd och att den stog mitt i centrala linköping, ingen mer som har sett den? Den syns rätt bra om man säger så :)

Funderade på om den hära tråden hörde hemma i hoj-relaterat eller i allmänt, men det är ju faktiskt en hoj-kåpa det handlar om så jag la den här...

EDIT: Kom på att den här tråden egentligen inte handlar om något, men det va en så ...stark upplevelse att se kjell-kåpan live så jag va tvungen att skriva lite

o min bärbara blev full med mumsig läsk när ja läste dit inlägg:tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...