Bandidos_Peking
Medlem
Är det bara jag som upplever att Xlmoto har blivit långsamma? Har väntat en vecka nu på min senaste order, trots att prylarna finns i lager. I dagens it-samhälle förväntar man sig leverans inom två-tre dagar.
Det står på "spårningssidan" att de skickade(?) paketet i lördags, alltså fyra dagar efter att jag gjorde beställningen. Det står dock fortfarande: "Har varan skickats eller är posten sega? För jag har haft mycket segande hos posten de senaste månaderna
Alltid varit snabba tidigare, förutom på mina två senaste beställningar...Ja, man får den service man betalar för.
Trodde att dom hade kursat i sverige för länge sedan men uppenbarligen icke. Provade att beställa från dem en gång för ett par år sedan dvs, första och sista gången. Iofs så betalar jag ALDRIG innan jag har grejerna hemma så det var skitsamma och det kändes som att XL inte brydde sig speciellt mkt, skyllde på det ena och det andra, beställde från ett annat företag och det gick som hoppsan hejsan, numera GOOGLAR jag ALLTID upp företaget jag avser att beställa från och det är ett under att många fortfarande är verksamma
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|