Wille.B skrev:2526573Lånnade ut min XT125X till min kopis.. å de visade sig vara ett mistag![]()
![]()
hela framkåpan å mätaren paj
![]()
bakdelen gick helt av när den slog runt
![]()
men den blev ganska snygg kortad![]()
Fy fan.Wille.B skrev:2526573Lånnade ut min XT125X till min kopis.. å de visade sig vara ett mistag![]()
![]()
![]()
![]()
Wille.B skrev:2526573Lånnade ut min XT125X till min kopis.. å de visade sig vara ett mistag![]()
![]()
![]()
![]()
Jag hade polisanmält honom i så fall och hävdat att jag inte lånade ut hojen utan han bara satte sig på och körde iväg. Alltså stöldförsök.125_next skrev:2527284Regel nummer 1 låna aldrig ut till en kompis
Regel nummer 2 om du nu gör det och han rammlar ska han betala
regel nummer 3 om han inte betalar så skyll dig själv och följ regel nummer 1 resten av livet
Lundgren skrev:2527289Jag hade polisanmält honom i så fall och hävdat att jag inte lånade ut hojen utan han bara satte sig på och körde iväg. Alltså stöldförsök.
Nej men om kompisen har något vett så ska han ju pröjsa fr vad han har gjort Eller? Och hade han inte gjort det hade jag gjort som jag sa.125_next skrev:2527300Hehe men asså om han nu frågade och han med xt sa ja så får han skylla sig själv... det är ju likosm hans eget fel inte hans kompis fel
Lundgren skrev:2527342Nej men om kompisen har något vett så ska han ju pröjsa fr vad han har gjort Eller? Och hade han inte gjort det hade jag gjort som jag sa.
Om jag körde i diket med min kompis mc skulle jag betalt utan tvekan. om inte han vill betala så är han en dålig kompis125_next skrev:2527362Jo ja håller me om han är en seriös kompis så ska han pröjsa men han kan också säga att han fick köra den osv
milky- skrev:2527626då är det väl dags att erkänna att det var jag som kördeoch då kommer också den stora frågan om jag ska pröjsa eller inte... självklart ska jag, wille är en av mina bästa polare så det tänker jag inte ens fundera på
hoppas han kör omkull min nästa gång bara ;D förresten WILLE så var ju inte bilderna allt för bra tagna
ta fler så får jag dom sen !!!
//LINDAHL
Okej så du 125:a du med. Okej då kan jag mera förstå att han lånade ut den. Men vad fan hände egentligenmilky- skrev:2527626då är det väl dags att erkänna att det var jag som kördeoch då kommer också den stora frågan om jag ska pröjsa eller inte... självklart ska jag, wille är en av mina bästa polare så det tänker jag inte ens fundera på
hoppas han kör omkull min nästa gång bara ;D förresten WILLE så var ju inte bilderna allt för bra tagna
//LINDAHL
milky- skrev:2527626då är det väl dags att erkänna att det var jag som kördeoch då kommer också den stora frågan om jag ska pröjsa eller inte... självklart ska jag, wille är en av mina bästa polare så det tänker jag inte ens fundera på
//LINDAHL
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |