Tobbe_88 skrev:Vilken hoj föredrar ni..lr tycker verkar bäst?
P-E skrev:Men det är ju ingen idé att ni svarar. För ni svarar ändå bara den hoj ni själva har. Dessutom har inte alla ens kört båda hojarna. Ni kan ju inte säga att den hoj ni har är bättre bara för ni själva har den, när ni dessutom inte kört den andra.
Fråga någon som haft båda två eller kört båda två, kört båda två länge också..
P-E skrev:Men det är ju ingen idé att ni svarar. För ni svarar ändå bara den hoj ni själva har. Dessutom har inte alla ens kört båda hojarna. Ni kan ju inte säga att den hoj ni har är bättre bara för ni själva har den, när ni dessutom inte kört den andra.
Fråga någon som haft båda två eller kört båda två, kört båda två länge också..
Tobbe_88 skrev:Vilken hoj föredrar ni..lr tycker verkar bäst?
Ruyy skrev:lätt DT. För tzr, de e juh bara gasa-gasa man kna juh igentligen inte göra något me dom.. de gå juh typ inte stegra.. o kan man inte stegra so är de juh inge ql att köra motorcykel, va o körde en tzr. de enda ja lyckades med va spinna på grus, o hur ql är det men DT. dom är de lätt o stegra me, "iaf min" oså är man inte vägbunden. få man för sig so äre juh bah dörna in i skogen.
men antar de kommer no viktipetter o säger.. "jo, e gå vist stegra med tzr o de går utmärkt att köra i skogen me dom o de e hur ql som hälzt att köra dem. o dessutom so svara du precis som vi föruspodde.. tycka din egna hoj är bäst.. ah, du see.. ni är syniska.. "
Ruyy skrev:lätt DT. För tzr, de e juh bara gasa-gasa man kna juh igentligen inte göra något me dom.. de gå juh typ inte stegra.. o kan man inte stegra so är de juh inge ql att köra motorcykel, va o körde en tzr. de enda ja lyckades med va spinna på grus, o hur ql är det men DT. dom är de lätt o stegra me, "iaf min" oså är man inte vägbunden. få man för sig so äre juh bah dörna in i skogen.
men antar de kommer no viktipetter o säger.. "jo, e gå vist stegra med tzr o de går utmärkt att köra i skogen me dom o de e hur ql som hälzt att köra dem. o dessutom so svara du precis som vi föruspodde.. tycka din egna hoj är bäst.. ah, du see.. ni är syniska.. "
Wow, killen ta de lungt.....Duvet en dt kan du ju inte köra en go kurvig väg med som du kan göra med en tzr och hur kul är det att ligga på bana med en dt jamenar jag har haft både dt och tzr och jag kan säga att det är 50 gånger roligare med sporthoj, men sen har ja också provat en Husky wr och det var inte så pjåkigt de heller......=)Ruyy skrev:lätt DT. För tzr, de e juh bara gasa-gasa man kna juh igentligen inte göra något me dom.. de gå juh typ inte stegra.. o kan man inte stegra so är de juh inge ql att köra motorcykel, va o körde en tzr. de enda ja lyckades med va spinna på grus, o hur ql är det men DT. dom är de lätt o stegra me, "iaf min" oså är man inte vägbunden. få man för sig so äre juh bah dörna in i skogen.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |