Video Yamaha FZ6N - inspirerande film inför denna säsong!

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Klippte ihop lite ifrån sommaren som var till en låt som jag har gjort själv via Garageband och en midi synth (en Yamaha mm6).

Nu tycker jag allt att jag börjar få till "Lite" mer kvalite än förr (ni som har sett mina videos förr) Jag hoppas att någon här på Sporthoj kan njuta av min video och tänka sig till varma sköna mc-sommar dagar :tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=GR6UfTKx-7E

Självklart får ni jätte gärna skriva i tråden vad ni tyckte om den =)
// Jesper

Last edited:

Silverkulan

Medlem
Gick med
14 Aug 2012
Hoj
2007, Triumph Speedtriple
Blir bättre :) mer motorljud och lite sjysst musik till hade jag önskat :) introt på synth son du gjort funkar men sen hade jag velat höra någon bra låt typ tom Petty and the heartbreakers hade funkat till den hör typen av bilder. Snart är de säsong igen !

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Blir bättre :) mer motorljud och lite sjysst musik till hade jag önskat :) introt på synth son du gjort funkar men sen hade jag velat höra någon bra låt typ tom Petty and the heartbreakers hade funkat till den hör typen av bilder. Snart är de säsong igen !

Jadu =) Vet inte om jag kan göra sådan musik! gör musik själv och tyvärr är det jag som är begränsningen :(!
Motorljud kommer mer i framtiden. anledningen är för att GoPro 3 micken "suger". jag har en ny mic som jag skall försöka få till det med i sommar (med en portabel inspelnings apparat) Så jag kan inte lova men jag hoppas att till säsongen som kommer så skall jag kunna Skippa musik i många delar och bara köra Gött motorljud!

Föresten! tack för kommentar! Jag tar åt mig allt konstruktiv kritik! och uppskattar all sådan! =) :krama

Aquaman

Det ska rulla på två hjul
Gick med
21 Jul 2011
Hoj
Yamaha r6 - 03
Grym sekvens med kameran fäst vid framhjulet, och solen gick ner samtidigt som du körde på kurvig väg, inspirerande! :):):)

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Grym sekvens med kameran fäst vid framhjulet, och solen gick ner samtidigt som du körde på kurvig väg, inspirerande! :):):)
Tack! jag gillar den vinkeln men jag skall experimentera lite mer, ja kanske kan få något snyggt i framtiden. men som sagt. bara den jäkla sommaren ville komma bara :gnissla

Illustrerar bra varför motorväg är astråkigt :p
hehe ja! speciellt med nakenhoj ;) men jag ville få in något lungt där. =)

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år