Vet bara att man måste haft KK i minst 5 år för att få teckna YZF-modellerna. Suger lite kamelpung.Busken skrev:Någon som har provat denna försäkring?
Ska tydligen sammarbeta med Länsförsäkringar så att premien på yamaha ska bli liten.?
Bra?,Dålig?
FUBAR skrev:Vet bara att man måste haft KK i minst 5 år för att få teckna YZF-modellerna. Suger lite kamelpung.
Busken skrev:Någon som har provat denna försäkring?
Ska tydligen sammarbeta med Länsförsäkringar så att premien på yamaha ska bli liten.?
Bra?,Dålig?
[- sNaIjK -] skrev:Dem tog väl inte YZF överhuvudtaget innan eller hur var det?
Funkar bra, jag har min där.Busken skrev:Någon som har provat denna försäkring?
Bra?,Dålig?
Exakt....att ringa fb är ett enda stort lotteri, ibland vinner man, men oddsen för vinst är en på miljonenFUBAR skrev:Dom tar visst YZF. Så sa dom iaf till mig, men man måste haft KK i minst 5 år.
Kollade med dom för ca 2 månader sen.
Edit: FB säger ju gärna olika saker beroende på vem man pratar med, så ni kanske har rätt. Detta var iaf det dom sa till mig när jag kollade upp en thunderace.
Busken skrev:Någon som har provat denna försäkring?
Bra?,Dålig?
rob skrev:jag är säker på att dom inte tar r1 och r6
Då gjorde dom fel av misstag, det är svårt för dom i kundtjänst med.. Att försäkra hojar är svårt, massa olika variablar som spelar in tyvärr.. Inte så att agda 47 år vet vad en R1:a är tyvärr, då kan det fel när det tecknas försäkringar.. Det brukar nystas upp dock och man får en skyhög höjning vid nästa förfallodag..Reen skrev:Försäkrade min r6a så i somras så det går aldeles utmärkt.... blev 13k för hel/halvår
FUBAR skrev:Vet bara att man måste haft KK i minst 5 år för att få teckna YZF-modellerna. Suger lite kamelpung.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|