yamaha r1-04 / suzuki gsxr 1000 -04

Levin

Levin
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Höllviken
Hoj
SUzuki gsxr 1000 -03
någon som har erfarenhet av dessa hojar... har fen beslutsångest, har ju inte provat nån av dessa så vet igentligen bara hur dom ser ut.. lite sugen på honda cbr 1000 rr också men verkar som många inte gillar den... vad har ni för erfarenheter? nu pratar jag om dom lite nyare hojarna 03-05 typ... hoppas nån har något vettigt o komma med.
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Levin skrev:
2300297 någon som har erfarenhet av dessa hojar... har fen beslutsångest, har ju inte provat nån av dessa så vet igentligen bara hur dom ser ut.. lite sugen på honda cbr 1000 rr också men verkar som många inte gillar den... vad har ni för erfarenheter? nu pratar jag om dom lite nyare hojarna 03-05 typ... hoppas nån har något vettigt o komma med.

R1 kom ju med en rejäl uppdatering och 175 uppgivna hästar till 2004 medans Suzuki gjorde sin uppdatering 2005, det vill säga GSX-R 1000 -04 är samma hoj som -03.

Jag skulle lätt välja R1:an men det är ju bara min åsikt, det viktigaste är ju vad du tycker och du bör nog prova bägge för att se vad du tycker.
 

Levin

Levin
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Höllviken
Hoj
SUzuki gsxr 1000 -03
tycker r1 är sjukt mycke fetare... har hört mest fördelar med suzukin fast den är ju inte lika nice som sagt... blir nog fan r1 känns de som.. beror på vad man kömmer över för rätt peng klart ..

en fråga till.. vad är de för skillnad på r1 -03 och r1 -04 mycke skillnad??
 

Levin

Levin
Gick med
20 Apr 2005
Ort
Höllviken
Hoj
SUzuki gsxr 1000 -03
DR-Zätare skrev:
2300564 R1 kom ju med en rejäl uppdatering och 175 uppgivna hästar till 2004 medans Suzuki gjorde sin uppdatering 2005, det vill säga GSX-R 1000 -04 är samma hoj som -03.

Jag skulle lätt välja R1:an men det är ju bara min åsikt, det viktigaste är ju vad du tycker och du bör nog prova bägge för att se vad du tycker.

vadå var de inte r1 05 som har 175hk och 04 150 hk ???
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top