Som rubriken lyder så behöver jag hjälp (gärna från folk som byggt på just dessa hojar) med vad för vajrar/kablar jag kommer få problem med!
Ny kopplingsvajer har jag fixat den kommer nästa vecka.
Chokevajern räcker inte i originalutförande.
Dock har jag en liten idé om att fästa choken på ett helt annat ställe så jag slipper tänka på den.
(Ni som fäst choken på alternativt bra ställe för gärna tipsa mig)
Bygget skall inte bli något extremt utan tvärtom ska originalgrejerna kunna monteras på igen utan några större ingrepp!
Har monterat den nya styrkronan idag samt styre och raisers. Bromsslangar får jag 2 nya imorgon.
Det som ger mig huvudbry är gasvajern! Har läst i några andra trådar att man kan dra om denna så att den eventuellt kan räcka! Någon som gjort det får hemskt gärna berätta lite mer utförligt hur den skall dras om?
Gashäng och dylikt accepteras inte på mitt bygge ska tilläggas!
När det gäller bilder så finns det lite bilder på Rettan i mitt garage som den ser/såg ut innan doktor RTFQT började operera.
Under tiden bilder samt efter bilder kommer även det så småningom!
Tack på förhand!
Ny kopplingsvajer har jag fixat den kommer nästa vecka.
Chokevajern räcker inte i originalutförande.
Dock har jag en liten idé om att fästa choken på ett helt annat ställe så jag slipper tänka på den.
(Ni som fäst choken på alternativt bra ställe för gärna tipsa mig)
Bygget skall inte bli något extremt utan tvärtom ska originalgrejerna kunna monteras på igen utan några större ingrepp!
Har monterat den nya styrkronan idag samt styre och raisers. Bromsslangar får jag 2 nya imorgon.
Det som ger mig huvudbry är gasvajern! Har läst i några andra trådar att man kan dra om denna så att den eventuellt kan räcka! Någon som gjort det får hemskt gärna berätta lite mer utförligt hur den skall dras om?
Gashäng och dylikt accepteras inte på mitt bygge ska tilläggas!
När det gäller bilder så finns det lite bilder på Rettan i mitt garage som den ser/såg ut innan doktor RTFQT började operera.
Under tiden bilder samt efter bilder kommer även det så småningom!
Tack på förhand!