Yamaha TZR -90.

Powerade

Honda The Power Of Yor Dreams !
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
Honda CBR125R -04,
Jag har kollat på en Yamaha Tzr YvPs -90 den har gått 4500 mil är inte renoverad men regelbundet servad och nyligen kolvbyte edn har alltid gått strypt altså lagligt som 11 kw han ska ha 15.000 för den är den värd det finns nästan inte en enda repa på den men ska jag pruta något tänkte bjuda 14.000 eller vad tror ni ??

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
cbr 900rr
Powerade skrev:
Jag har kollat på en Yamaha Tzr YvPs -90 den har gått 4500 mil är inte renoverad men regelbundet servad och nyligen kolvbyte edn har alltid gått strypt altså lagligt som 11 kw han ska ha 15.000 för den är den värd det finns nästan inte en enda repa på den men ska jag pruta något tänkte bjuda 14.000 eller vad tror ni ??

själv tycker jag att en 90:a för 15000 är alldeles för dyrt. det gäller väl nästan alla 125cc. helt sjuka priser :va
men men, för 14000:- ska en tzr vara i utställningsskick :rolleyes:
fast det är ju svårt att säga när man inte sett den själv.. om du vill ha så köp! :tummenupp

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Powerade skrev:

kolla på blocket vad dom står i för pris.

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Om du står och viftar med 14k i handen så har jag svårt att tro att du kan misslyckas. Jag skulle bjuda 12k och sen kanske gå upp någon tusing eller så. Som sagt, vifta lite med pengarna och så är det ofta svårt att stå emot.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...