YES Fick Hojen idag !

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
Jaha idag så åkte man till besiktiningen med MaXiZZ å skulle besiktiga hojarna Jag NSR å MaXiZZ RS. Dom var lite svårt startade men RS an gick igång efter ett tag. Min har inte startat änu men vi rullar in båda på besiktingen. å så fattas det en jävla reflex bak på den :huvet så jag åker å köper en sådan å när jag kommer tillbax så har min oxå startat :Bugar Det var bara dödar knappen som var intryckt haha simpelt va? :tungan Så nu står båda hemma i varsit garage :banana Och vi e överlyckliga :kär

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
Grattis... Då var det bara lappen kvar eller???

LGS

Ett rött mullrande moln...
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Ducati Monster 620Sie -03
Jag hatar den där lilla röda knappen, den har laddat ur bådde ett och två batterier för mig.
/Ludde

MaXiZZ

köp min hojj.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
nada.
0nicke0 skrev:
Jaha idag så åkte man till besiktiningen med MaXiZZ å skulle besiktiga hojarna Jag NSR å MaXiZZ RS. Dom var lite svårt startade men RS an gick igång efter ett tag. Min har inte startat änu men vi rullar in båda på besiktingen. å så fattas det en jävla reflex bak på den :huvet så jag åker å köper en sådan å när jag kommer tillbax så har min oxå startat :Bugar Det var bara dödar knappen som var intryckt haha simpelt va? :tungan Så nu står båda hemma i varsit garage :banana Och vi e överlyckliga :kär

haha javisst! :yoparty :banana :)

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
GÖTT!!!

Kommer själv ihåg det, viklen känsla det va!!!!!! Obeskrivligt, måste upplevas... det är underbart, hehe.

Putsa på :D

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
hehe ja den var lite klurrig :tungan joo nu e det jöö bra "lappen" kvar :mad: Jag får ta å putsa på den när det inte e minusgrader ute.. den fryser jöö då :brinnerup
:tummenupp

MaXiZZ

köp min hojj.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
nada.
en fundering bara..0nicke0 och jag vet inte om våra e trimmade..men om man gasar på friläge går den lätt upp över 11ooo rpm..sen när man kör med den, varvar den lika mycket då? lr är det bara på friläge som den varvar hägre? :confused:

0nicke0

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
Husqvarna wr 125
nu e det så hära att min varavar faktist 11 om inte mer när jag kör den oxå :tummenupp

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
MaXiZZ skrev:
en fundering bara..0nicke0 och jag vet inte om våra e trimmade..men om man gasar på friläge går den lätt upp över 11ooo rpm..sen när man kör med den, varvar den lika mycket då? lr är det bara på friläge som den varvar hägre? :confused:

Självklart att den varvar bättre och lättare i friläge, då finns det ju inget motstånd på motorn... visst kommer den nog varva så mycket när ni kör sen, fast det tar ju längre tid eftersom det då ligger en hel del motstånd på motorn...

(det är inte speciellt nyttigt att stå och varva så för motorn, vänta med tokvarvningar till ni är på gatan)

MaXiZZ

köp min hojj.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
nada.
(det är inte speciellt nyttigt att stå och varva så för motorn, vänta med tokvarvningar till ni är på gatan)[/QUOTE]

Vi testade bara en gång :)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...