Youtubefest - posta det bästa ifrån youtube

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Deputy Sloup är den coolaste katten på tuben:

Ingen behörighet för MC, rejäl överhastighet - kepsen åker av och han kliar sig i skallen när han hör allt dumt.

Rapp i tanken, snabb i repliken - ett rent nöje att följa Fridays with Frank.

Last edited:

notrightrider

Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Brist på benlängd inget problem för en riktig karl.

Muta gärna för att slippa det idiotiska ljudspåret som ligger på.

stjp8729

Mr Slow
Gick med
2 Jun 2022
Hoj
Yamaha YZF-R1, Yamaha YZF-R6, Yamaha Tracer 900 GT, Honda Forza 300, Honda CRF300, Yamaha R15, Honda Click 110i, Honda CBR600RR
Är du inte där för att jobba eller har din firma lagt ner verksamheten? (avis så det bara skriker om det:sick:)
Jobbar 12 - 15 timmar per dag, och avkoppling sker på helgerna och då på bana.

notrightrider

Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Hunden har lika många ögon som killen på MC, ett ynka ben extra - men våldsamt mycket bättre trafikförståelse!

Let's be careful out there!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
Jag tyckte att det var imponerande som fan, snubben har en massa olika videor där han bygger om olika motorer med vad som ser ut att vara en väldigt begränsad maskinpark. Jag menar, tror knappast att jag hade rett ut att balansera en vevaxel till en rad10-motor för hand... :näsblod

Jag är absolut ett stort fan av Milliard, hans hantverk är ren konst. Men det är ju lite synd, som du säger, att kapa sönder sällsynta motorer (även om jag har för mig att han nyttjar skrotade delar där det är möjligt) så då är det väl bättre att bygga dylika grejer av billiga kinamotorer? :va Dessutom lät den fan rätt fränt :banana :yoparty

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring