El Presidente
2 Stripes Mc
Så här kan det gå när man är uppvuxen på kosken i nappflaskan
Varför är han framför dig hela tiden???Framför mig Yamaha R6 Champion Thailand 2023, och vi kör på Kaeng Krachan Circuit utanför Hua Hin.
Är du inte där för att jobba eller har din firma lagt ner verksamheten? (avis så det bara skriker om det)Framför mig Yamaha R6 Champion Thailand 2023, och vi kör på Kaeng Krachan Circuit utanför Hua Hin.
Jobbar 12 - 15 timmar per dag, och avkoppling sker på helgerna och då på bana.Är du inte där för att jobba eller har din firma lagt ner verksamheten? (avis så det bara skriker om det)
Jobbar 12 - 15 timmar per dag, och avkoppling sker på helgerna och då på bana.
Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
Jag tyckte att det var imponerande som fan, snubben har en massa olika videor där han bygger om olika motorer med vad som ser ut att vara en väldigt begränsad maskinpark. Jag menar, tror knappast att jag hade rett ut att balansera en vevaxel till en rad10-motor för hand...Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|