Ystad på Fredagskväll??

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
Tänkte höra om någon har lust att hänga med till Ystad på fredag?

Fick veta att det skulle vara säsongs avslut där och det ska dra till sig en hel del folk!! :tummenupp
Har inte koll på tiderna än, men ska kolla det!


(För er som inte vet vad det är så är det som Lödde/Landskrona, fast en aning senare på kvällen så klara visir rekommenderas!! :D)
 

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
jag är sugen :) men jobbar så kommer väl loss runt 16-17 tiden - mötas skurup E65? jaaaa :tummenupp

Ska inte vara några problem, börjar ju inte från 20-21 ngn gång..
Men du kanske har ngt bra förslag på ngn Gazzrunda innan?:tummenupp
(får gärna vara lite lugnare sådan, har passagerare!:gnissla)


Ystad brukar börja vid 20 tiden.

Om jag fattat de rätt, så burkar väl alla träffas upp vid Elgiganten först och sen köra ner till hamnen?
Dom gångerna jag varit där, kör vi dit efter 9 för att slippa dötiden på parkeringen, och kör direkt till hamnen.. :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vi var där förra året. Va nog förra året? :va Nä nu måste ja kolla med Tim. SOrry återkommer......


:D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det var förra året...! :D

Va d så länge sen? Då tim o krisse blev "lite" dåliga i magen av pizzorna dom käka? :D d va ball!

Okej, men d va inte så mega intressant. Va mest bara förstoppning i trafiken o massa raggare som körde runt runt o runt. :tummenupp
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Va d så länge sen? Då tim o krisse blev "lite" dåliga i magen av pizzorna dom käka? :D d va ball!

Okej, men d va inte så mega intressant. Va mest bara förstoppning i trafiken o massa raggare som körde runt runt o runt. :tummenupp

Jo, men det tror jag? Eller det var kanske i våras? Nej, det måste ha varit i våras... Eller? :va
 

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
Va d så länge sen? Då tim o krisse blev "lite" dåliga i magen av pizzorna dom käka? :D d va ball!

Okej, men d va inte så mega intressant. Va mest bara förstoppning i trafiken o massa raggare som körde runt runt o runt. :tummenupp

Det va nog ystadcruisingen ni va på.. den är i början av året, tror jag:va

Men detta är mer som bus:tuttar i Landskrona:D


Smakprov från en vanlig fredag:tummenupp
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Gn1F8z_tmKk&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=sv&feature=player_detailpage&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Gn1F8z_tmKk&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=sv&feature=player_detailpage&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det va nog ystadcruisingen ni va på.. den är i början av året, tror jag:va

Men detta är mer som buss i Landskrona:D


Smakprov från en vanlig fredag:tummenupp
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Gn1F8z_tmKk&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=sv&feature=player_detailpage&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Gn1F8z_tmKk&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=sv&feature=player_detailpage&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

hmm ser inte helt fel ut, ja jag e ledig fredag lördag söndag så hmm ska tänka på om ja har tid.......*tänker*........ja e på! :tummenupp

oj förlåt nu ljög jag, e ledig måndag o tisdag oxå.......:arsele:D
 

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Blentarp city
Hoj
Yamaha R1
ystad cruisingen är nog nåt helt annat.. mest cadillac och folköl.. inte så fett :D Jag tänkte man kan ses i skurup vid E65 nånstans och köra häckeberga en timme eller två sen käka där nere innan..

söndag är du inte ledig money - antingen kör du eller flaggar bara till och bestämma dig

Ska inte vara några problem, börjar ju inte från 20-21 ngn gång..
Men du kanske har ngt bra förslag på ngn Gazzrunda innan?:tummenupp
(får gärna vara lite lugnare sådan, har passagerare!:gnissla)


Vad säger du om häckeberga och käk innan? jag kasnke också har någon med.. surprise.. skitsammavi kan köra normalt :D
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ystad cruisingen är nog nåt helt annat.. mest cadillac och folköl.. inte så fett :D Jag tänkte man kan ses i skurup vid E65 nånstans och köra häckeberga en timme eller två sen käka där nere innan..

söndag är du inte ledig money - antingen kör du eller flaggar bara till och bestämma dig




Vad säger du om häckeberga och käk innan? jag kasnke också har någon med.. surprise.. skitsammavi kan köra normalt :D

Jodå, jobbledig är jag. Söndag är det wrooooooooooooooooooooooooooooooomwrooooooooooooooooooooooooooooooomwrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooom!!!! :D
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Detta är sjukt pinsamt, men... ytterliggare någon som kan tänka sig att ha passagerare? :brinnerup
 

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Falsterbo
Hoj
Aprilia RSV Mille
Innan var träffen på Elgigantens parkering, men efter klagande grannar och en hel del böter så flyttades det till världens ände. Vad jag vet så kör de flesta dit på en gång.
Nu på senaste tiden så har det börjat bli en hel del blåbär där oxå, men man kan hoppas på att de får något viktigare att åka på.
Hur som.. Brukar vara en hel del bilar, men jag vill se mer hojar denna veckan. (Säger han som åker bil)
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
Monster S4R
Är kanske på, någon som samlas i Lunda trakten isf?
 

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
Innan var träffen på Elgigantens parkering, men efter klagande grannar och en hel del böter så flyttades det till världens ände. Vad jag vet så kör de flesta dit på en gång.
Nu på senaste tiden så har det börjat bli en hel del blåbär där oxå, men man kan hoppas på att de får något viktigare att åka på.
Hur som.. Brukar vara en hel del bilar, men jag vill se mer hojar denna veckan. (Säger han som åker bil)

Hänger bara alla på så blir det en del hojar också:tummenupp

Vad är det som har säsongsavslut på fredag?

Om jag fatta det rätt:va så är det för själva "träffen" alla bilmuppar har i Ystad, "dom som håller i det hade skrivit i garaget.org att det va sista gången nu på fredag!"

ystad cruisingen är nog nåt helt annat.. mest cadillac och folköl.. inte så fett :D Jag tänkte man kan ses i skurup vid E65 nånstans och köra häckeberga en timme eller två sen käka där nere innan...

Vad säger du om häckeberga och käk innan? jag kasnke också har någon med.. surprise.. skitsammavi kan köra normalt :D

Det låter som en bra plan:D
tycker bara inte om att köra häckeberga i mörker/skymning, har gjort det.. aldrig mer, satan vad där är rådjur/hjort:va!!


hmm ser inte helt fel ut, ja jag e ledig fredag lördag söndag så hmm ska tänka på om ja har tid.......*tänker*........ja e på! :tummenupp

oj förlåt nu ljög jag, e ledig måndag o tisdag oxå.......:arsele:D

Haha.. Jag är ledig.. hmm, se här, som det ser ut nu, till torsdag nästa vecka:arsele:D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top