Lägger upp en tråd med mitt streetfighter bygge för å kunna få lite tips å ideer från er på saker man kanske inte tänkt på själv Började för mer än en månad sen med att byta styre, sen blev de inte så mkt mer köra för min del då motorn börja läcka olja ungefär samtidigt Säsongen över för ett tag sen vilket har känts surt näre vart så bra väder men har kunnat bygga på hojen iaf utan att de vart kallt.
Börjar lägga upp bilder varefter jag för över dom till datorn, börjar lägga upp där ja börja, me att byta styre fyller på vartefter kommit längre än så idag.
Tips och ideer mottages gärna. Tänkte även sälja grejjer jag monterar bort från cykeln så vill du ha ngt skicka ett pm.
Sista bilden äre ett par besiktningsspeglar jag monterade dit men som sen har tagits bort.
Börjar lägga upp bilder varefter jag för över dom till datorn, börjar lägga upp där ja börja, me att byta styre fyller på vartefter kommit längre än så idag.
Tips och ideer mottages gärna. Tänkte även sälja grejjer jag monterar bort från cykeln så vill du ha ngt skicka ett pm.
Sista bilden äre ett par besiktningsspeglar jag monterade dit men som sen har tagits bort.