Jag tänkte jag skulle starta en tråd för oss med ZZR 600 hojar. Här kan vi utbyta erfarenheter och tips. Är det bara jag som har en ZZR 600 härinne? Finns knappt någon tråd alls för denna förträffliga hoj i segmentet lätta sport touring hojar....
Har en zzr 600 som jag är kanonnöjd med, har dock inget att jämnföra med eftersom det är min första hoj.
Men tycker att det verkar vara svårt att hitta reservdelar etc till den, vart hittar ni prylar till era hojar?
Tänker på ljuddämpare och sånt.
Kul! Har en från 1992 med 1900 mil på mätaren som första mc. Hittills är jag nöjd med det mesta. Den är i alla fall inte slö. Bakdelen är lite ful och min behöver kanske en annan färg, typ svart. Nu är den väldigt orange.
Har en zzr 600 som jag är kanonnöjd med, har dock inget att jämnföra med eftersom det är min första hoj.
Men tycker att det verkar vara svårt att hitta reservdelar etc till den, vart hittar ni prylar till era hojar?
Tänker på ljuddämpare och sånt.
Hej. ägare till en zzr.
Någon som vet hur strypningen som satt på dessa hojjar från början var konstruerad?
De flesta var som jag fattat det strypt till 46kw när modellen lanserades.
Jag funderar nämligen på att strypa min nu när damen min vill börja köra mc. Det är en perfekt motorcykel för henne (den har ju dugt åt mig) men den är dels för snabb för henne, speciellt nu när hon är väldigt väldigt ovan. Hojen har dessutom gått 6000mil så den blir säkert glad att inte behöva prestera max mer.
Strypning i trotteln? strypning i insug? någon som vet nått om strypningen på dessa?
jag menar, de flesta (alla?) strypningar är ju borttagna, jag vill ju bara göra tvärtom =)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|