Bad Taste

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
När du skrev det tänkte jag att du menade bröst...då jag är minst sagt bröstfixerad.

Förstod det. Som sagt inte alla tjejer (Eller killar) som fattat...

Men visst måste stora slappa bröst också få kärlek. Men inte av mig! :tungan
 

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
kan ju snabbt erkänna att jag passar rätt bra in på både 1,2,3,6 och 7. Tror du skulle tänka lite mindre på hur andra agerar så slipper du sitta och vänta på vinterkylan
 

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Malevik (GBG)
Hoj
Svart Kawa
Jobbar på Astrid Lindgrens Värld och det värsta är nog alla mammor som klär sig som 15 åringar. Deras män med tribal tatueringar och strumpor i sandalerna ligger inte långt efter heller för den delen :mad:
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Det är inte jag utan den samlade forskarvärlden som bestämt vad som ingår inom begreppet "konstanter" (Ljusets hastighet, Cockacola, klassique tischa och jeans och att alla korta, söta, blonda tjejer i 25-30-årsåldern är ensamstående mödrar och går på Golden hits) för att kunna ha något fast att beräkna mot.

Ha, well då har ni alla fel. Fel fel fel! :mad:

F´resten, tycker inte pöbeln det är bad taste att tuffa omkring i en långford? :va
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Är det byxor som hänger på trekvart (det är illa!) eller är det kortbyxor som slutar nedanför istället för ovanför knät? De senare är det enda alternativ som fungerar som "finbyxor" (ett vuxnare sätt att klä sig) på vissa arbetsplatser, där t.ex. vanliga short anses lite tacky... Helst bär jag kostym :tummenupp

På fritiden ska man ha rätt sorts kläder: kortbyxor och barbröstad när det grejas hemma i trädgården eller lägger tak osv, alternativt lagom skitiga m90-byxor. Ska man iväg till brädgården och handla, får man dock dra på sig en tröja. Snickarbyxor formligen skriker stockholmare/fritidsfixare/timelldyrkare om det inte accentueras av en redig firmabil :D Besök i mataffären eller på promenad, så blir det allt att ta på lite snyggare paltor - det gäller ju att sätta en standard för andra att ta efter :fakta Och slutligen på jobbet, så ska man klä sig som den framgångsrike lirare man är :fyllisar (om inte annat, så ska folk tro det - återigen: skapa den bild av dig själv som du vill att andra ska se, för att nå önskad effekt).

Mjukisbyxor bar jag senast i 7-årsåldern (på sjuttiotalet) - inte sedan dess. Träningsbyxor är en annan sak och de bärs endast på gymmet, i elljusspåret eller i skogen. Styggelse att visa upp dem på ICA!

;)

Man kan inte ha det lätt om man hela tiden måste tänka på hur man på lämpligast sätt skall tillfredsställa andra människor. Du vet att det är din referens du utgår från. Andra skiter fullständigt i det.

Det måste vara ganska nedsättande för egot att behöva klä sig intelligent när man onekligen saknar kapaciteten. Ett tvättäkta "jag-vill-passa-in-och-ha-en-given-plats-i-samhället"-inställning.
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
När du skrev det tänkte jag att du menade bröst...då jag är minst sagt bröstfixerad. Men jag håller med i annat fall oxå, det är hur man använder det man har som är viktigt. :arsele

Det är inte storleken som har betydelse det är juck i sekunden. :tuttar

Favorit i repris:

99640944_1.jpg


:yoparty
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jonathan har rätt. V-ringad t-shirt är ett mer användbart plagg än t-shirt med rund krage. Snyggare också. Teo får räkna om sina konstanter. :fakta
 

R5+1

Guest
Man kan inte ha det lätt om man hela tiden måste tänka på hur man på lämpligast sätt skall tillfredsställa andra människor. Du vet att det är din referens du utgår från. Andra skiter fullständigt i det.

Det måste vara ganska nedsättande för egot att behöva klä sig intelligent när man onekligen saknar kapaciteten. Ett tvättäkta "jag-vill-passa-in-och-ha-en-given-plats-i-samhället"-inställning.


Håller med fullt ut! Det enda som är bra med att bli äldre är att man faktiskt skiter i vad snorungar tycker! Och pensionärer! Och jämnåriga! Och andra kön! Och alla andra som är av annan åsikt i politik, etik, ursprung och smak i vad som helst!

Jag har mognat till att i stället gå på attityden. Trivs du i dina mjukisbrallor och träskor (alla norrlänningar känner igen sig :tungan) på Ica så varsågod, de är ju sköna plagg och det gör att du trivs med livet och är glad. Glada människor har en bra attityd.

Peace, love and understanding! :banana
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Tradigt. Man får helt enkelt ta tiden och räkna ut medelvärde efteråt, kanske lika lite romatiskt som att trä på eländet.

Du får försöka lära hår lång tid det tar mellan rundningarna så kan du dra ett streck med blyertspenna på tapeten för varje varv.
 

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
Det är inte jag utan den samlade forskarvärlden som bestämt vad som ingår inom begreppet "konstanter" (Ljusets hastighet, Cockacola, klassique tischa och jeans och att alla korta, söta, blonda tjejer i 25-30-årsåldern är ensamstående mödrar och går på Golden hits) för att kunna ha något fast att beräkna mot.



Jag ska fixa en tröja som det står "fuck off! Långforden har börjat glappa i vänster styrled" på!
Faktum är att jag förra helgen såg en tämligen överviktig man med lite taskig täckning på skallen som bar en T-shirt med texten "Fuck you I drive a Ford". Det var helt klart bad taste!
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Kom på en sak på väg hem från jobb igår som fan alltid sett illa ut.

Jeans-shorts...

Värst är de som är avklippta gamla jeans med lite fransar längst ner.. Har detta någonsin varit snyggt?
Har du sett en fin flicka i jeansshorts?
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top