Bad Taste

Lurvas

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Sonekulla
Hoj
Kawasaki Er6-n Track Edt
Har du sett en fin flicka i jeansshorts?

Antagligen inte. Så fall hade det kanske uppskattats :tungan

Och som jag skrev tidigare. Det är en sak att googla det och en sak live. Aldrig att det ser så bra ut i verkligheten.
 
Last edited:

ThunderAss

MedLem
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Nära Umä
Hoj
Kawa ZX12R
String är i alla fall förbannat läckert! Ibland....

633757619953626860-EpicAss.jpg
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Du hänger inte me i modetrenderna va? :arsele :D
För att vara "modestudent" är du förvånansvärt onyanserad men samtidigt förutsägbart förmer.

Bara för att tant inte klär i jeansshorts behöver hon inte bli avundsjuk när de yngre förmågorna med päronstjärtar stoltserar i dessa. Måhända är det inte ett plagg för staden, men det har inte heller åsyftats. Jeansshorts är och kommer att förbli det tredje benet i festivalernas tripod.

Tyvärr börjar även jag bli för gammal för att fånglo, det närmar sig snart anständighetens gräns.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
För att vara "modestudent" är du förvånansvärt onyanserad men samtidigt förutsägbart förmer.

Bara för att tant inte klär i jeansshorts behöver hon inte bli avundsjuk när de yngre förmågorna med päronstjärtar stoltserar i dessa. Måhända är det inte ett plagg för staden, men det har inte heller åsyftats. Jeansshorts är och kommer att förbli det tredje benet i festivalernas tripod.

Tyvärr börjar även jag bli för gammal för att fånglo, det närmar sig snart anständighetens gräns.

Varken förmer lr förutsägbar, jag bara delger den 'senaste trenden', och den råkar just faktiskt vara korta jeansshorts (som diskuterades och förkastades) vare sig du helst vill se det på landet eller i stan eller på en festival eller dina åsikter kring det... ;)
They are everywhere now days. :krama

Och ja, även fina flickor bär dem. :tungan
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Alla som går med byxorna nästan nere i knävecken, man ser folk med byxorna så långt ner att dom inte kan gå normalt. Likaså när man kommer in i en affär och expediten står med byxorna i knävecken, hade ja varit chef så hade ja tvingat pojkjäveln att dra upp brallorna. Kommer ju bli en hel generation med höftledsfel.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Alla som går med byxorna nästan nere i knävecken, man ser folk med byxorna så långt ner att dom inte kan gå normalt. Likaså när man kommer in i en affär och expediten står med byxorna i knävecken, hade ja varit chef så hade ja tvingat pojkjäveln att dra upp brallorna. Kommer ju bli en hel generation med höftledsfel.

Jag har svårt för att förstå att den stilen överlevt så länge.
Opraktisk klädsel brukar försvinna ganska snabbt.
 

Elffors

Tibnor är min speedshop...
Gick med
21 Aug 2008
Ort
hemma
Hoj
, Redskapsmotoriserad herrcykel, o en kompressormatad gjutjärnsräser!
Nej, det är för att säkra sin plats i evolutionen.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nej, det är för att säkra sin plats i evolutionen.
Så då stämmer inte teorin om obekväma kläder? kanske undantaget som bekräftar regeln?

Nåväl. Åter till ämnet. Semesterfirare som inte tar på sig på överkroppen när de går in i en affär. Det är dålig smak, stil, vad man nu vill klla det. :urk
 

Pips

Guest
Inte så mycket "bad-taste" snarare än vridet mode. Jeans skjorts kan vara förbannat snyggt på en tjej med snygg kropp, men de nya "moderna" skjortsen som dras upp till naveln och gör att tjejerna ser ut att ha 0,5 meter arsele... hur tänkte man då? :va

Annars stör jag mig på folk som:
Pratar i telefon när de ska expideras..
Har solglasögon på sig (mörka) så man inte ser ögonen när de ska expideras.. :mad:
Frågar först, kollar sen.. (Ex, vad kostar XXX? när prisskylten står 1dm till höger..).
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Alla som går med byxorna nästan nere i knävecken, man ser folk med byxorna så långt ner att dom inte kan gå normalt. Likaså när man kommer in i en affär och expediten står med byxorna i knävecken, hade ja varit chef så hade ja tvingat pojkjäveln att dra upp brallorna. Kommer ju bli en hel generation med höftledsfel.

Mjo, har ju viss förståelse för byggare som har både väst och byxor så nerlastade att byxorna kanar ner trots en svångrem spänd långt utöver rekommendationerna för att bibehålla vitala organs funktion.

... men sommarjobbaren som ska "hjälpa till" på lokala bildelsfirman "asså näe ja tror vi typ inte säljer det, elller?" gott kan dra upp byxorna lite.
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top