Det konstigaste ni varit med om i sängen?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
..säger killen som är klädd i läder

Jag är klädd i GS jeans, en enkel vit t-shirt och tentaångest..


För att återgå till statistiken så gissar jag tom att fler straigta män än homosexuella klär sig i läder mer eller mindre ofta.

Alla som typ kör hoj eller har andra intressen där skydd av läder är vanligt.
 

Fredde_85

69hk 117kg = :D
Gick med
11 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husqvarna TC610 Motard
Erkänn att det är ångesten som gör dig hård!


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Back to topic! :mattias


Men credz för att dunka i sån vagn.. Tåg är det närmsta jag kommer, och bilar..

Självklart..en ensam sårbar kille som gillar läder, kan det bli bättre? ;)
Ja det låter kanske bra men det är inget jag rekomenderar.. :gnissla
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hmm... Lite smått överraskad av att jag inte såg något inlägg från mig själv här. Har vaga minnen av att ha postat i nån sån här tråd. Jaja, lite bump mår den här bra av, lite humor såhär i vintertider. :hihi
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Asså, vad i helvete är det här för jävla skittråd? Kamratposten-fjant-jävla-skit-moppe-hållkäften vilken töntig jävla moppefuckotråd. :4skrika
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Asså, vad i helvete är det här för jävla skittråd? Kamratposten-fjant-jävla-skit-moppe-hållkäften vilken töntig jävla moppefuckotråd. :4skrika

Du är bara frustrerad över att det heftigaste du kan tillföra är den där gången då ni skojade till det och låg åt andra hållet i sängen :hihi
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
För många år sån så var jag med i naturungdomsföreningar och sådant-fanns ju en del vänsterfolk och så vilket även inkluderar mycket militanta feminstbrudar på den absoluta vänsterkanten.
Ingen skall ju tro dom är några vita får utan dom kan vara riktigt vilda men det finns strama feminsitlesbo typer också.

Jag hade ju en del kul med dom vilda - jag var killen som dom flesta andra killar undvek att ta med på sammankomster med kex - jag fick kexen:hihi - jag var utmobbad.

Killarnas sektion hade ett kontor, ett kontor har en brevlåda- till en brevlåda kan man skicka brev till.

Ett kex jag hade jobbade på en strippklubb- megapoledance babe med fluffigt hår.
En gång hade jag öppnat dörren från strippklubben och skulle ut men där stod typ dom här rödstrumpe feminist kommunist konstiga kexen och kasta typ grisblod på fasaden.

Dom visste inte att jag var där - som tur var:tummenupp

Ja nåväl - ett halvår senare kom jag på den ljusa ideen att ta poledancekexet till feminist kommunist konstiga kexens högkvarter i en helt annan del av landet - det var en villa där några av dom bodde ni vet kollektivkontor.

Iaf det gick ju bra "jag kommer förbi där med min tjej och vi skall kolla på åkergrodor och fladdermöss - får vi övernatta"

Jag kom ju dit men den här tjejen var ju som en ängel i jmf mot vad som fanns i huset:rofl.

Vi installerade oss och vi knulla och drack bärs i alla våningsplan - den här tjejen gick t.ex rakt in i en hotellbar och köpte oöppnade öl i påse och tog till huset - no tjafs - skitsnygg.
Hon tjänade stålar som fan så hon kunde köpa vad hon ville.
Enorm skillnad mot feminsterna.

Feminsterna kunde inte sova - dom höll på att bli helt galna för vi skändade hela huset och det dunkade överallt.

Till killarnas sektion och även mitt kom sedan ett brev med dödskallar,bomber,knivar,svärd,spikklubbor och hot mord mot alla män på hela jordklotet.Dom skrev som fan att den söta slinkan,mc knutten skulle brinna i helvetet och rubbet:rofl

Dom andra killarna på kontoret sa inget direkt till mig förutom att det kommit ett brev där det mumlades om mansmord - dom visste ju att det var jag

Tänk risiga arga lesbiska rödstrumpor i ett hus på landet , det dyker upp en snygg mc kille med en läcker tjej och nuppar så huset går i bitar.

Den bomben var fin o släppa:tummenupp
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
1: Blev ganska förvånad då min dåvarande flickvän, mitt under akten försökte trä in ett finger i dajmkrysset på mig. Kan meddela att skinkorna knep ihop snabbare än snabbast!

2: Efter en blöt utekväll skulle min dåvarande flickväns syster sova över hos oss. Hon skulle sova i våran dubbelsäng med oss och av någon anledning fick jag sova i mitten. På den tiden sov man naken och jag blev ganska förvånad när min flickvän väcker mig...då ligger jag och håller om hennes syster...:gnissla:gnissla.

3: En kompis vaknade av att hans vidriga flickvän slickade honom i röven:arsele:arsele:arsele, fy fan!
 
Gick med
3 Apr 2011
Ort
Skåne
Hoj
Skrot
Vad är det för brudar ni stöter på? (Och var hittar jag dom? :brynad )

Det konstigaste jag kan komma på var en brud som ville bli strypt,
Det var lite skumt, i övrigt var hon grym i sängen.
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Det jag lärt mig av den här tråden är att min syn på konstigt vida överstiger normen.:glömdet
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
:lol

Hon gick faktiskt för egen maskin, det var mer åt "dominera mig" hållet än "stryp mig tills jag blir lila".

En sån har jag med fått med mig hem. Först började hon brottas nått så jävulskt, sen när det var dax för det intressanta då vill hon strypas tills hon blev blå.

Det var inget för mig.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top