Det konstigaste ni varit med om i sängen?

creare

Guest
En av de tidigaste sängupplevelserna jag var med slutade i kaos. Det var Lucia och jag tillsammans med tre vänner besökte 3-4 tjejer i city för en mindre Luciafest. Vi krökar & stökar och alla har det trevligt. Jag och en av tjejerna bestämmer oss för att besöka ett sovrum. Värt att notera var jag rätt dragen men tjejen var jäävligt dragen. Vi myser en stund och så sätter vi igång, eller hon rättare sagt. Mitt i race'et ser jag hur hennes ansikte börjar bli blekare och blekare och hon ser allmänt stressad ut men fortsätter. Några sekunder senare, från ingenstans, tappar hon balansen/trillar av och samtidigt som hon säger "jag måste spy" far hon ut åt sidan, ur sängen, och krashar rakt in i sängbordet med skallen. Jag fattar ungefär.. Ingetting men är snabbt uppe i kallingarna och frågar om hon gjorde illa sig. Får bara till svar "hämta Bella, hämta Bella" (kompis). Jag lämnar rummet och samtigt som jag passerar dörren hör jag henne spy. Kompisen gick in i rummet och låste dörren. Ca 30 min senare fick jag resten av mina kläder och jag + mina vänner drog hem.. Inget pinsamt för mig men en minnesvärd haha :D
 

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
meken
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Speciell tråd. :gnissla

Hade förr en kk som vid ett tillfälle sade att hon skulle binda fast mig medan jag sov. Jag svarade "Gör du det så våldtar jag dig i analen".
Hon sken upp som en sol och brast ut i hoppfullhet; "Åh, vill du det?!"

Det ville jag inte.

haha:tummenupp
 

Weo

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Södern
Hoj
Dr350 rmz250
En vibrerande buttplug försvann in i en tjej en gång. Den var felskapt den jäveln... Ingen stadig fot på den lixom...
Det tog en stund innan vi var igång igen... :näsblod
:D :D Första man tänkte på var ju om ni fick ut den innan batteriet dog. Ja jävlar bara hoppas att tjejen gillade det alltså!
 

Fredde_85

69hk 117kg = :D
Gick med
11 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husqvarna TC610 Motard
Så jävla bra tråd! :D :tummenupp

Hade sex i mitt stridsfordon 90 i lumpen..det går ju att låsa alla dörrar osv inifrån, tänkte dock inte på att min förare och skytt hade sina väskor där inne. Dom gick och ryckte i alla luckor som fanns..kommer inte ens ihåg vad jag drog för lögn för att förklara mig sen när jag kom tillbaka till tältet men jag lurade nog ingen.
Kan ju tillägga att golvet i dom där vagnarna är gjord av såndär jävla diamantplåt..där kan vi snacka om skavsår! :gnissla :D
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Så jävla bra tråd! :D :tummenupp

Hade sex i mitt stridsfordon 90 i lumpen..det går ju att låsa alla dörrar osv inifrån, tänkte dock inte på att min förare och skytt hade sina väskor där inne. Dom gick och ryckte i alla luckor som fanns..kommer inte ens ihåg vad jag drog för lögn för att förklara mig sen när jag kom tillbaka till tältet men jag lurade nog ingen.
Kan ju tillägga att golvet i dom där vagnarna är gjord av såndär jävla diamantplåt..där kan vi snacka om skavsår! :gnissla :D

Det där inlägget kan bara inte få gå ostraffat.:D


någon?
 

Daphi

Tjusig
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Ja
Hoj
Chief Drifter
Det konstigaste måste vara cheyen som tydligen inte hade en aning vad man skulle göra med en penis. Hon liksom.. Bara drog i den. Ingen upp och ner rörelse. Bara drog märkligt i den. Jag avbröt och gick därifrån.

Alternativt den chockartade upplevelse jag av misstag fick med mig hem på fyllan när jag bodde hemma. Lugnt och skönt. Föräldrarna sov. Börjar pippa tyst och försiktigt så att ingen skulle vakna i huset. Allt frid och fröjd. Plötsligt från ingenstans förvandlades hon till en tysk hårdporrstjärna och hon börjar skrikstöna och mer eller mindre ha ihjäl mig. Jag försöker desperat få tyst på fanskapet men det går inte. Mamma vaken. Lillasyster vaken. Min styvfar vaken. Jag avbryter och skickar hem galenpannan. Dagen efter frågar min mamma om jag sovit gott.
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Så jävla bra tråd! :D :tummenupp

Hade sex i mitt stridsfordon 90 i lumpen..det går ju att låsa alla dörrar osv inifrån, tänkte dock inte på att min förare och skytt hade sina väskor där inne. Dom gick och ryckte i alla luckor som fanns..kommer inte ens ihåg vad jag drog för lögn för att förklara mig sen när jag kom tillbaka till tältet men jag lurade nog ingen.
Kan ju tillägga att golvet i dom där vagnarna är gjord av såndär jävla diamantplåt..där kan vi snacka om skavsår! :gnissla :D
Vad hette han?:va
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
En polares kusin(tjej) hade haft det trevligt i sängen med sin pojkvän. Sonen hade gått in till sin mor och far och frågat vad de höll på med på övervåningen men de sa åt han att gå och lägga sig de 2 gångerna han kom in.

Morgonen därpå hade de glömt gummit på nattduksbordet när hennes mor skulle städa hennes rum. Och de trodde de hade slängt gummit :D
 

Merovingian

Guest
Det konstigaste i min säng är väl att det numer aldrig är någon annan än jag som ligger i den.
Måste vara åldern.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
En morgon för länge sedan när jag bodde hemma sov hela ena armen när jag vaknade.
Lyfte den sovande armen rakt upp med den andra och slogs av hur tung den var. Sen tappade jag den och gav mig själv en smäll på näsan så att jag fick duktigt näsblod. Bisarrt.
 

Fredde_85

69hk 117kg = :D
Gick med
11 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husqvarna TC610 Motard
Se inlägg 170 så fattar du:D

Hahaha :D finns ju tjejer som gör lumpen också :tuttar

En morgon för länge sedan när jag bodde hemma sov hela ena armen när jag vaknade.
Lyfte den sovande armen rakt upp med den andra och slogs av hur tung den var. Sen tappade jag den och gav mig själv en smäll på näsan så att jag fick duktigt näsblod. Bisarrt.

Hahaha jag gjorde samma sak med ett stort gips på min arm när jag hade operarat den. Bedövningen började avta och jag kunde röra den mot mig men inte stoppa den. Dom varnade mig innan att jag inte skulle göra så men jag lyckades endå..jag skyller på morfinet.
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En morgon för länge sedan när jag bodde hemma sov hela ena armen när jag vaknade.
Lyfte den sovande armen rakt upp med den andra och slogs av hur tung den var. Sen tappade jag den och gav mig själv en smäll på näsan så att jag fick duktigt näsblod. Bisarrt.

Precis det hände mig nu när jag vaknade för en stund sen. Fick inget näsblod, men för jäkla lebbigt när armen inte funkar. :gnissla
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Dagen efter frågar min mamma om jag sovit gott.
Du ser, de hade redan förstått vad som pågick. Du hade lika gärna kunnat fortsätta tills du var färdig istället för att avbryta.


Hahaha :D finns ju tjejer som gör lumpen också :tuttar
Återigen: Vad hette han?

Det är ju oftast inte de fagraste fruntimren man raggar upp ute i skogen mitt i natten.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top