falken 23/7 inställd tydligen

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
falken 23/7 INTE INSTÄLLT,anmäl er

helt plötsligt är den borta från deras hemsida,typiskt.
vet ett gäng personer som pratade om att åka dit på onsdag så tänkte hoppas att de ser det här och inte åker dit i onödan.
mailade de och frågade men inte fått något svar,vi som skulle dit kanske skulle tjatat?
kansliet@falkenbergsmotorklubb.nu
:)

Last edited:
När dom har ställt in körningar tidigare har det meddelats hyfsat tydligt på första sidan. Får väl hoppas att nån bara har råkat plocka bort den raden ur programmet.

Besked kommer under Måndagen
Kan vara problem att få personal, vem vet, men på Måndag vet vi

saknas det flaggvakter så kan nog vi alla som e sugna på att köra fixa fram så det finns. Jag kan ställa min gammle far någonstans tex.
Det blir värre med tävlingsledare, sköterskor kanske. Men vill vi köra så får vi kanske jobba lite för det

saknas det flaggvakter så kan nog vi alla som e sugna på att köra fixa fram så det finns. Jag kan ställa min gammle far någonstans tex.
Det blir värre med tävlingsledare, sköterskor kanske. Men vill vi köra så får vi kanske jobba lite för det

Om man kan ordna flaggvakt är det nog bra om man meddelar klubben(Helena) i god tid. Att bara komma dit på onsdag med folk räcker ju inte om det redan är inställt pga brist på personal.

Om man kan ordna flaggvakt är det nog bra om man meddelar klubben(Helena) i god tid. Att bara komma dit på onsdag med folk räcker ju inte om det redan är inställt pga brist på personal.

Det har du helt rätt i. Har försökt att ringa men det e ingen som svarar. Lite tråkigt för om man kan hjälpa till så vill man ju veta det innan det e försent.

Lite off-topic!

Läste nånstans att det inte var godkänt med supermoto åkning på de fria vardagsträningarna? Funderar nämligen på att åka ner och undrar om man får åka???

Läst lite på hemsidan men den är ju lite små-svår tycker jag.

Lite off-topic!

Läste nånstans att det inte var godkänt med supermoto åkning på de fria vardagsträningarna? Funderar nämligen på att åka ner och undrar om man får åka???

Läst lite på hemsidan men den är ju lite små-svår tycker jag.

jag vet heller inte säkert om man får köra SM eller ej, eller vad som räknas som SM men förra gången jag va där och körde så va där 2st KTM 950 supermoto och det är väl en motard??? kanske dock inte klassas som en SM pga att den är så stor + att den är 2cylindrig vad vet jag??

men ring och fråga så är du på den säkra sidan:tummenupp

Jag har sett flera 1 cyl typ Husaberg eller nått köra i gatgrupp. Dock har dom körts som en sporthoj. Ingen motard körstil med uppställ och bakhjul.

pratade precis med kansliet( Helena). Och det lät inte som det e helt kört ännu. Ska prata med dom senare idag och få besked. Men e det så att det saknas folk så gäller det att vi ställer upp och försöker att fixa det som e möjligt!!!!:tummenupp

pratade precis med kansliet( Helena). Och det lät inte som det e helt kört ännu. Ska prata med dom senare idag och få besked. Men e det så att det saknas folk så gäller det att vi ställer upp och försöker att fixa det som e möjligt!!!!:tummenupp

Gött, släng ut det här så fort du vet nåt, så får vi alla hjälpa till så gott det går :)

Lägger ut denna tråd i göteborgsforumet eftersom det är flera där som är intresserade av att köra. Skulle det vara brist på funkisar så är det lika bra att alla försöker ragga tag i någon redan nu som kan hjälpa till!! Bättre med för många än för lite...!

För er som har funderingar på att åka ner på onsdag 23/7 till Falkenberg, på deras kvällskörning. SH-tråd ang 23/7

Eftersom det ev beror på för lite funkisar hade det vart bra om du som funderar på att åka ner till falken drar med en vän som kan ställa upp som alt flaggvakt.

Hör gärna av dig till Helena (kansliet) 0346-19033 om du vet säkert att du kan bidra med en eller flera funktionärer.

Last edited:
Jag hade tänkt dra dit med släp om det är OK väder, dvs torrt!

Jag har la inte lyckats ragga nån egen funktionär men vad jag säger är att jag har bilplats till sådan från och till Göteborg ... bara så att det inte hänger på en sådan sak!

\m/

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...