Det konstigaste ni varit med om i sängen?

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Som frågan lyder, vad är det konstigaste ni varit med om i sängen? Rent sexuellt. Man har många historier som att "Min kompis osv osv osv". Skulle vara kul att höra om ni varit med om nå riktigt djävligt.

Själv vart man mäkta förvånad då man fick frågan om att pissa en tjej på brösten...
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hahah va det det som du blev så glad över i Kamphundstråden?! :D:D:D :tungan
 

Merovingian

Guest
Speciell tråd. :gnissla

Hade förr en kk som vid ett tillfälle sade att hon skulle binda fast mig medan jag sov. Jag svarade "Gör du det så våldtar jag dig i analen".
Hon sken upp som en sol och brast ut i hoppfullhet; "Åh, vill du det?!"

Det ville jag inte.
 
Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Speciell tråd. :gnissla

Hade förr en kk som vid ett tillfälle sade att hon skulle binda fast mig medan jag sov. Jag svarade "Gör du det så våldtar jag dig i analen".
Hon sken upp som en sol och hoppfullt utbrast "Åh, vill du det?!"

Alltså.. Nej..? :crash

Haha, ja men det finns ju så sjukt mycket roligt folk har att berätta.

Lyckades på något vänster få med mig en totalt döv/stum brud hem en gång. En av mina värsta upplevelser, t.om värre än att crasha med hoj.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Haha, ja men det finns ju så sjukt mycket roligt folk har att berätta.

Lyckades på något vänster få med mig en totalt döv/stum brud hem en gång. En av mina värsta upplevelser, t.om värre än att crasha med hoj.

hahah men du får ju utveckla, vad var det som va så hemskt?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag var på en resa en gång för 10 år sedan med en tjej. Vi var på Maldiverna i en romantique bungalow och låg i sängen och väntade på att få äta. Hon sov och jag låg och lyssnade på hårdrock i lurar. Plötsligt var jag tvungen att släppa mig och gjorde detta med bravur. Den billiga resormadrassen gav väderspänningen en grym resonans så det bara sjöng till i hela sängen och tjejen ryckte till som bara fan och började sedan gråta av chocken. Någonstans inom mig hade jag skuldkänslor men de trängdes undan av ett hysteriskt skratt. Jag har nog aldrig garvat så mycket någonsin. Tårarna sprutade från båda två. Av olika skäl.

Hon började garva även hon efter ett tag när den värsta chocken lagt sig.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
hahah men du får ju utveckla, vad var det som va så hemskt?

Alltså det är så jävla pinsamt så jag vet ju knappt om jag vågar prata om det där. Tror inte jag har bearbetat det själv än :)

Ni kan ju bilda er en uppfattning om ljudet som uppkommer då en person som inte kan tala försöker göra det. Eller ja, försöker få ut ljud. Redan nu börjar jag svettas :)

Ungefär som att ligga med chewbacca
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:rofl :rofl :rofl :D :D :D :D


Jag var på en resa en gång för 10 år sedan med en tjej. Vi var på Maldiverna i en romantique bungalow och låg i sängen och väntade på att få äta. Hon sov och jag låg och lyssnade på hårdrock i lurar. Plötsligt var jag tvungen att släppa mig och gjorde detta med bravur. Den billiga resormadrassen gav väderspänningen en grym resonans så det bara sjöng till i hela sängen och tjejen ryckte till som bara fan och började sedan gråta av chocken. Någonstans inom mig hade jag skuldkänslor men de trängdes undan av ett hysteriskt skratt. Jag har nog aldrig garvat så mycket någonsin. Tårarna sprutade från båda två. Av olika skäl.

Hon började garva även hon efter ett tag när den värsta chocken lagt sig.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Jag var på en resa en gång för 10 år sedan med en tjej. Vi var på Maldiverna i en romantique bungalow och låg i sängen och väntade på att få äta. Hon sov och jag låg och lyssnade på hårdrock i lurar. Plötsligt var jag tvungen att släppa mig och gjorde detta med bravur. Den billiga resormadrassen gav väderspänningen en grym resonans så det bara sjöng till i hela sängen och tjejen ryckte till som bara fan och började sedan gråta av chocken. Någonstans inom mig hade jag skuldkänslor men de trängdes undan av ett hysteriskt skratt. Jag har nog aldrig garvat så mycket någonsin. Tårarna sprutade från båda två. Av olika skäl.

Hon började garva även hon efter ett tag när den värsta chocken lagt sig.

Hahah, jag hade nog skrattat mig harmynt.

Finns det inte redan en sån här tråd? Känns lite bekant.....

URL? Ge oss dina minnen nu!
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Alltså det är så jävla pinsamt så jag vet ju knappt om jag vågar prata om det där. Tror inte jag har bearbetat det själv än :)

Ni kan ju bilda er en uppfattning om ljudet som uppkommer då en person som inte kan tala försöker göra det. Eller ja, försöker få ut ljud. Redan nu börjar jag svettas :)

Ungefär som att ligga med chewbacca

hahahha du kan ju inte dissa din egen tråd, du starta så kom igen. berätta nu! hahhaa misstänkte d va något sånt. :D:D
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
hahahha du kan ju inte dissa din egen tråd, du starta så kom igen. berätta nu! hahhaa misstänkte d va något sånt. :D:D

Jag trode ju hela resan var över efter allt var avklarat. Fick sedan en kallelse till gyn. Även en av mina bättre polare berättade "om en liknande historia". Kan meddela att jag dog när det kom fram att vi båda vart på gyn för undersökning för att vi vart med samma brud - den dövstumme
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hahahahhaahahahhahah!!!


jag trode ju hela resan var över efter allt var avklarat. Fick sedan en kallelse till gyn. även en av mina bättre polare berättade "om en liknande historia". Kan meddela att jag dog när det kom fram att vi båda vart på gyn för undersökning för att vi vart med samma brud - den dövstumme
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top